Vandaag lekker beroerd :-(

Hoi dames,

Nou eerst niks je krijgt de echo en dan beginnen de kwalen. Hoezo het zit tussen je oren.
Moet ook wel zeggen dat ik de ziekte van crohn heb maar ja je kan er geen touw aan vast knopen of het daarmee te maken heb.
Vannacht om 4 uur wakker en kon niet meer slapen. Maagpijn buikpijn kramp (misschien bandenpijn) Om half 7 naar wc gerent en wat diaree weggelegt. Hele dag buikpijn gehad. En bandenpijn misschien weet niet zeker. Dat zit veel lager. Soms wat misselijk omdat ik steken in mn maag had. Vanmmidag maar gaan liggen in bed en gaan slapen zo moe was ik. Hup kruik mee. Half 6 werd ik wakker en was het redelijk gezakt de pijn. Na het eten weer kramp en hup diaree weer, en toen ging het beter, maar nu begint de boel weer te zeuren. Bah hoort erbij. Hoop dat ik eens goed slaap vannacht.

Groetjes mamaa29

wat naar dat je je zo beroerd voelt in het begin van de zwangerschap had ik ook vaak diaree nu is het omgeslagen naar obstipatie helaas maar ook dat word nu wat minder.
ik zou als ik jou was even je mdl arts bellen als je het echt niet vertrouwt en zeker genoeg proberen te drinken. en licht verteerbaar voedsel om je darmen even de rust te gunnen om weer op regel te komen want je darmen zeker als je crohn hebt kunnen aardig van slag raken van zwangerschaps hormonen
en dan heb ik nog een vraagje was je crohn rustig voor je zwanger raakte??
ik hoop dat het snel weer wat beter met je gaat en nogmaals als je het niet vertrouwt je mdl arts bellen!

Ja zat zeker in mn beste periode van mn ziekte. Heb het nu nog steeds. Heb niet de hele dag diaree maar 1x gehad. Maar raar gevoel bij mn maag en pijn in mn buik. Mn maag voelde gisteren ook aan als een steen. Voel me slap en duizelig! Met vlagen misselijk. Ben inderdaad maar ff aan de rijstewafel met pasta.
Bah voelde me net zo goed.

groetjes mamaa29

oke ja 1 keer mag heb mij ook laten vertellen dat ook vrouwen zonder darm ziekte in het begin last kunnen hebben van diaree dus denk ook wel dat het er gewoon bij hoort en slap en duizelig was ik ook vooral tot week 7 ongeveer toen moest ik voor mijn infuus naar het ziekenhuis en toen bleek dat mijn bloeddruk wat aan de lage kant was toen raden ze mij aan om wat bouillon te drinken niet te veel maar 1 kopje per dag vanaf die tijd weinig last meer gehad.
straks moet ik toevallig weer naar het ziekenhuis voor mijn infuus dus zal mij benieuwen wat de bloeddruk nu is.
heel veel succes nog en hopen dat je je vandaag weer wat beter voelt .

groetjes Daniella

Hoi, hoi,

Ik herken het helemaal, ik ben erg moe en als ik moe ben dan heb ik het koud. De kou slaat mij meestal op de darmen en dan voel ik me erg beroerd. Ik loop dus met dit weer in een dikke trui door het huis om een beetje warm te blijven.

Groeten kim

ok lady's heb net geslapen en nog steeds moe en slap. Vroeg net toevallig mn man om een opkikkertje haah. Maar joud heb ik het niet heb et bloedheet denk na de opkikker weer slapen ben ecth moe

Terug
Bovenaan