vandaag LH Piek dus morgen IUI nr.5

In het bloed wat vanochtend is afgenomen blijkt dat ik een
LH piek heb dus morgenochtend mogen we komen voor IUI nr.5.
Mijn man moet om 8.15 komen om te 'produceren' in het speciale mannenkamertje en ik moet om 10 uur komen voor de inseminatie.
Na 4 mislukte IUI's heb ik er weinig vertrouwen meer in maar ach je weet het maar nooit.

We staan in ieder geval al op de lijst voor IVF.
Ik ben momenteel giga moe dus ik heb niet echt de energie om erover na te denken en dat is misschien maar goed ook.

Zou het ooit nog lukken?      
lfs inge

Heeeey lieve INg,

Geef de moed niet op he? het is spannend om het nog een keer te proberen!!!!! je zegt zelf altijd tegen anderen dat ook de laatste keer nog raak kan zijn en je zit bij de vierde keer. Dusse alle kansen zijn nog open!!  
Positief blijven denken en hopen, geen stress en gelukkig in het leven staan zijn de beste manieren om ervoor te zorgen dat er een wonder gaat gebeuren!
Lieverd, het komt echt wel een keer goed. Ga er met frisse moed tegenaan enne klim in de pen tijdens de wachtweken (als je daar behoefte aan hebt).
Laat je in ieder geval niet gek maken. Hier spreekt Chantal rateltong, tjokkooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!

Een dikke knuf met positieve energie!
liefs Sjan

Hé Inge,

Ik wil je even succes wensen. Wie weet komt het juist nu je er helemaal niet op rekent!!! Ik sluit me aan bij Sjanneke: houdt moed (al vind ik dat zelf ook weleens moeilijk).

Liefs Astrid

Terug
Bovenaan