vandaag ( maandag) naar de HA geweest

A

Anoniem

Guest
hoi hoi ik ben vandaag naar de HA geweest van wege me lange cuclus, zit nu tussen de 40 en de 50 dagen, wordt er zo onzeker door, me HA weet ook niet waarvan, ze kon er niks aan doen alleen dat ik anders weer de pil moet slikken en ze zei dat wil je niet,

dus heb ik een verwijs brief gekregen voor de gynocoloog, kijken wat dieer van zeggen, morgen ff afspraak maken

greerz suzette

hey,

nee dat geloof ik is niet fijn nee.

maar ikwens je veel suc6 en sterkte we horen het wel hoe het is verlopen.

groetjes nicole

ja dank je ik hoop het dat het goed gaat we zien wel morgen ff een afspraak maken, dus ik zie wel, me moeder vond het ook niet leuk, ze had er al over van stel als je geen kinderen kan krijgen wat doen jullie dan er bij neer leggen of adoptie, nou ik zei voorlopig wil ik er noiet aan denken als het zo ver is ga ik er over na denken voor draag moeder dan is er toch iets van me vriend er bij, als me vriend dat niet wilt, ja dan weet ik het niet, denk toch adoptie zijn genoeg kinderen zonder ouders en die wil ik ook gelukkig maken.

greetz suzette

Hoi!
Ik had even een vraagje.
Heb je al vanaf dat je bent gestopt met de pil zo'n cyclus of is dat pas iet van de laatste tijd?
Ik vraag het even omdat ik eerts een cylclus had (3x) van 21 dgn en nu zit ik op dag 51.
Met 2 neg testen.
Nou heel veel succes bij de gyn.
En laat het even weten hoe het was, wil je??
Succes!
XX
Kiki

nee de zyclus is echt van de laatste 3 maanden dus, ik mag morgen al naar de gyn dus laat ik het weten hoe of wat, want heb heel erg last van me borsten nu gaa het wel maar voor me menstruatie verging ik van de pijn, dus maar laat het weten oke

greetz suzette

Oeps sorry,
Ik zag al dat je bij een ander topic hierop gereageerd had....
Nou heel veel succes.
Ik ga denk ik nog maar eens testen, want zaterdag was het 2 wkn geleden dat ik een slijmprop heb verloren.....

Liefs,
Kiki

Hi hi hi!!
We lopen langs elkaar heen te mailen.
Ik het volledig geen klachten.
Afgelopen dagen wel gehad. Vollere borsten, maar verder niets.
Dat zal wel tussen de oren hebben gezeten....
Wat kunnen lichamen toch raar doen he?

Succes morgen!

Xx
Kiki

Hoi Suzette,

Ik heb hetzelfde probleem als jij. Ik heb ook een verwijzing naar de gyn. gehad en heb aanstaande vrijdag een afspraak. Wel spannend, weet niet zo goed wat ik moet verwachten.

Jij ook succes!

Groetjes Taat

Terug
Bovenaan