Vandaag met mijn aapjes naar de aapjes gaan kijken!!! FOTO'S

Vandaag zijn we met zijn drietjes naar Apenheul in Apeldoorn geweest. Op een enkel buitje na hebben we prachtig weer gehad. Het was een succes, maar ik ben echt doodmoe, hahahaha!

Hieronder een korte impressie van onze dag!

Tja, in Apenheul zijn en dan met alle geweld met een nepgiraf op de foto willen!!

Dit zijn Merijn en Siebe..........o nee......... wat een schatjes hè!

Nog eentje dan! Ik heb zoveel foto's van aapjes gemaakt, met name voor Merijn zodat hij ze nog eens kan bekijken, maar deze aapjes waren wel mijn favoriet hoor!

Toch wel een beetje eng hoor! Merijn hier met een ......gibbon??

Mijn aapjes vonden de aapjes echt superinteressant!

Tja, need I say more??!! Even later kroop hij boven op een vrouwtje wat natuurlijk de nodige consternatie veroorzaakte, hahahaha!! Mannen!!!

Siebe in de bush!

Natuurlijk was er ook tijd om even lekker te rennen en tikkertje te spelen. Leuk om te zien dat andere mensen dan ook spontaan mee gaan doen!

Mijn twee kanjers!!

Al met al een prachtige dag als afsluiting van de vakantie en een echte aanrader!!

Groetjes Fonske, Merijn en Siebe

Wat een mooi licht op die 2 foto's. Lydia vindt de Apenheu ook helemaal geweldig! De draaimolen daar is ook erg mooi. En die ene aap bij Merijn is een ringstaartmaki.

Nou en of dat jij doodmoe bent geweest!! Wij zijn vandaag met z'n viertjes naar ouwehands dierenpark geweest (in Rhenen, gelijk een jaarabonnenment genomen: wát een superlokatie) en ik ben nu ook bekaf (en dan doen wij die kindjes nog samen een beetje in goede banen proberen te leiden hahaha)

Wat een mooie foto's van je mooie mennekes............... we zien elkaar snel weer oke?

Liefs
Susan

Terug
Bovenaan