Vandaag mijn eerste echo!!!!

Ik heb om 4 uur mijn eerste echo en mijn vriend en ik vinden het zo spannend!!! Nog 4 uurtjes en dan heb ik bevestiging!! Ik hoop zo dat het hartje klopt.. Ik heb geen idee wat ik allemaal moet verwachten en hoe het werkt enzo!
 
Ik heb ook vandaag mijn eerste echo.
Dit is wel mijn tweede kindje dus ik weet wel hoe het in z'n werking gaat, maar het blijft spannend.

Je gaat liggen doet je shirt omhoog,
krijgt gel op je buik en dan gaan ze daar met het echo-apparaat op en jij (en degene die met je mee is als je niet alleen gaat) kan meekijken op een scherm.
Op het scherm zie je vage grijze vlekken, maar zodra er vanalles wordt aangewezen herken je er wel een heel klein baby'tje in.

Heel veel plezier en ik hoop dat het hartje mooi klopt.
 
Ik heb vandaag ook mijn eerste echo gehad. Eerst uitwendig, later inwendig. Onze dreumes is wel 1.5 cm groot. We zijn nu 7 weken en 6 dagen op weg en het hartje was duidelijk actief te zien.
Kortom ze waren erg tevreden dus wij ook.
Nu hebben we het bewijs met eigen ogen kunnen zien.
Over 3 weken mag ik weer komen om wat mooiere foto's te maken.
Zo leuk
 
Spannend Bali,

ik weet niet hoe ver je bent, maar ik kon bij de termijnacho echt wel een kindje herkennen, maar ja was ook al 11 weken. Ligt trouwens ook aan de kwaliteit van het echoapparaat, heb ik gemerkt, toen ik bij de 2e zw naar een andere vkpraktijk ging dan bij de 1e...
 
Nou het was in 1 woord: SUPER!!!! Ik ben 9 weken en 3 dagen en ik zag echt een klein hummeltje!! Hij/zij bewoog zelfs met de armpjes en beentjes!! Echt geweldig!! het hartje klopte ook goed, dus wij zijn helemaal opgelucht en gaan nu heerlijk van de zwangerschap genieten!!!
 
Terug
Bovenaan