Vandaag mijn nieuwe fiets!!!!

A

Anoniem

Guest
Nou vandaag wordt mijn nieuwe mama fiets bezorgd!!!!
Oh kan niet wachten... straks lekker met Celeno op de fiets! Spannend hoor!
Denk dat hij het wel erg leuk gaat vinden.

Gaan jullie al met de kleintjes op de fiets??
Toch heerlijk met dit weer en dan lekker fietsen!
De eerste tijd ga ik wel alleen kleine stukjes fietsen.
Nou ik ben benieuwd!

xx

Hey,

Wat leuk dat je nieuwe fiets vandaag komt, even een vraagje. Wat voor soort mamafiets heb je? Ben van het weekend ook wezen kijken en was eigenlijk op zoek naar een Sparta Amzone, maar volgens de fietsenmaker was dit helemaal niets...  Nu zijn er veel moeders in mijn omgeving die er een hebben. Dus zo beroerd zal hij toch vast niet zijn. Dus mijn vraag welke heb jij en waarom koos je daarvoor?
Alvast veel fietsplezier!!!

Groetjes

Hey,

Ik heb van het weekend mijn nieuwe moederfiets gekocht.
en natuurlijk een stukje uitgeprobeerd.
Ik heb een sparta amazone trendy gekocht en deze rijd erg fijn moet ik zeggen.

Groetjes Yvonne

Heey heey

Ik heb een mama fiets deluxe kaptein type kanea
Het zijn best dure fietsen... maar ik heb hem dan ook van mijn lieve mannetje gehad!!!

Succes! Ik zal wel even laten weten als ik hem echt heb uitgeprobeerd buiten, wat ik ervan vind.

xx

Dag dames,
Ik ben nu ook al een paar keer wezen fietsen. En geweldig dat de kleine het vindt. Ze kletst wat af achterop. Ik heb nog geen mama-fiets, dus als ik alleen ga vind ik dat erg gevaarlijk. (het stuur dat wegdraait en de fietssteun). Maar ik ben wel aan het kijken voor een mama-fiets.
@zeeuws-meisje: kijk op zomer-2007, daar heb ik afgelopen week net advies gevraagd ivm mama-fiets. Omdat die mama's afgelopen jaar al de nodige ervaring hebben opgedaan. Succes.

En veel plezier allemaal met de fietstochtjes.

Hoi!

Ik heb ook een nieuwe fiets. Ik wilde ABSOLUUT geen mamafiets omdat ik die dingen zooooo afschuwelijk lelijk vind. Zo'n groot, breed stuur ( ja ik weet het, het is wél heel erg handig, maarja het oog wil ook wat...), nee dat vind ik helemaal niets.
Ik heb zo'n ouderwetse omafiets gekocht, met voordrager en witte banden. Het merk? Cortina Transport. Hij was niet zo heel erg duur €489,- en dan kan ik de rekening ook nog eens indienen bij mijn werk. Het Fietsenplan...scheelt je nog eens een paar euri.
Het is echt een geweldige fiets. Ik moet wel als een dame op- en afstappen, maar daar ben je zo aan gewend. Guusje vindt het ook erg leuk. Ze zit mooi met haar voetjes op het frame van de voordrager en ze kraait het uit. Ik heb een speeltje aan mijn stuur hangen, maar ze vindt de bel véél interessanter...hahhaha.

Veel fietsplezier allemaal!

nou ik wens je veel fiets plezier maar dat zou wel lukken met dat mooie weer.
mijn kleine mannetje is nu bijna 9mnd en wij hebben al heel wat afgefietst en hij vind het echt geweldig.

Ook ik heb gekeken naar een mamafiets maar na veel rondkijken en praten met het personeel van de fietswinkels heb ik het toch maar niet gedaan.
Ik heb al een dochter van 6 jaar en die zit af en toe nog achterop (grote stukken) verder fietst ze al veel zelf en ze zeiden tegen mij een moederfiets is echt ideaal als je nog meer kids wilt, wat ik dus niet wil.
anders gaat hij over een jaartje achterop en zit ik met een fiets met zo'n mega stuur.

Groetjes Mascha

Terug
Bovenaan