Vandaag mijn NOD, test negatief

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Ik heb vandaag mijn NOD en omdat ik mij al dagen zwanger voel doordat mn borsten al vanaf mn ovulatie heel erg zeer doen, vanmorgen al getest. Helaas negatief maar misschien ook wel te vroeg nog. Ik heb van die hele goedkope testen van L10 matcare
zouden die misschien minder goed zijn??

groetjes oudje

Ik denk dat je nog te vroeg hebt getest.
Probeer het over een paar dagen nog een keer......
misschien is ie dan wel positief!

hoi  oudje

ik denk dat je idd over een paar dagen nog een keer moet testen, of zelfs over een week pas.

Zelf heb ik ook die testen van L10 matcare gekocht (die met dat pipetje) en krijg ze als het goed is vandaag binnen.
a.s weekend heb ik mijn NOD, ik laat het je weten. Als ik niet ongesteld wordt natuulijk

liefs matahari

quote: matahari reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-11-2005 12:23:37'));

hoi  oudje

ik denk dat je idd over een paar dagen nog een keer moet testen, of zelfs over een week pas.

Zelf heb ik ook die testen van L10 matcare gekocht (die met dat pipetje) en krijg ze als het goed is vandaag binnen.
a.s weekend heb ik mijn NOD, ik laat het je weten. Als ik niet ongesteld wordt natuulijk

liefs matahari

Ik ga inderdaad een paar dagen wachten, over het algemeen lees je toch dat de test pas na een paar dagen over tijd positief is. Ik heb inderdaad de testen met het pipetje, jij ook veel succes we houden elkaar op de hoogte!!!

groetjes Oudje

Terug
Bovenaan