Vandaag mijn NOD, tot op heden niets te bekennen??

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik heb vandaag mijn NOD, maar tot  op heden nog niets.  
Nu wil dat natuurlijk  nog niets zeggen, het kan ieder moment komen.  
Ik wil er ook niet teveel aan denken, omdat ik het dan misschien  onbewust zelf uitstel.
Maar ik vind het zo spannend, dat ik het eventjes aan jullie kwijt wil.

Liefs, Go

hoi hoi

heel veel succes ik duim voor je
mijn nod is 3april ben dus aan het aftellen hihi

groetjes mandy

Spannend!

Tuurlijk gaan we allemaal voor je duimen!

Liefs, Monique

Mandy en Monique, spannend allemaal he!
Ik duim voor jullie ook mee natuurlijk!!!!!!!!!!!

Liefs, Go

Hoi,

Ik duim voor je meid. Heel veel succes.

Liefs van mij

Hoi Go,

hopelijk blijven de duivels weg. Maar blijf wel ontspannen hoor, als je te graag wilt, dan stel je je menstruatie misschien ongemerkt uit. Maar ik snap het wel hoor, je wilt zo graag. Veel succes met wachten (wat duurt de tijd lang hè!)

Ik hoop toch snel weer op goede berichten van jullie kant! En, moed houden, hoor!

Veel liefs,

Ingrid

He Ingrid,

Moed houden doen we zeker.
Ik probeer het van me af te zetten, ben ook aan het werk, dus dat lukt aardig.
Ook al blijft mijn menstruatie uit, dan toch pas gaan we volgende week donderdag testen. 1 weekje na mijn NOD.
We hebben een moeilijke tijd achter de rug en willen niet de kans lopen om een negatieve test te krijgen terwijl ik wel zwanger ben (is de laatste keer gebeurt). Toen had ik na 2 weken pas echt een positieve test. Toen was ook waarschijnlijk mijn ovulatie ook veel later als ik dacht. Vandaar in ieder geval dat we een weekje wachten.
Hoe is het met jou??

Liefs, Go

Hoi Go,

hier is alles goed. Ben wel erg moe, maar ja, dat hoort erbij. En ik slaap erg slecht, lig vaak van 3 tot 6 wakker 's nachts. Dan gaat het dubbel op, hè. Maar verder mogen we niet klagen hoor. De misselijkheid is weg. Ik eet niet, maar ik vreet. Als ik werken moet, dan eet ik 10 (!!!) boterhammen op een dag en 2 borden warm eten. Deze zwangerschap is zo totaal anders als die van Emma. Heel raar, had altijd gedacht dat het wel op elkaar zou gaan lijken, maar niet dus.

Ik ben vorige week voor het eerst bij de vk geweest. Ondanks dat ik bij de gyn al 2 echo's had laten maken, was het toch wel weer erg spannend. En toen ze uiteindelijk maar weer een echo gemaakt had, omdat ze het hartje met de doptone nog niet kon horen, heb ik ook wel even een paar traantjes weggepinkt. Onbezorgd genieten, zal wel nooit meer lukken, denk ik. Ik ben nu wel rustig, hoor, en heb er wel vertrouwen in dat het deze keer goed gaat. Toch ben ik pas echt gerust als ik de baby voor het eerst gevoeld heb. Ik geloof het nog steeds niet echt dat ik van de 2e in 1 keer zwanger mag worden, terwijl we om Emma  te krijgen 3 keer zwanger moesten worden.

Ik hoop dat je duivels wegblijven en dat je het op kunt brengen om tot volgende week te wachten met testen. (Flink zijn, hoor!!)

Hopelijk tot snel op het zwanger zijn-forum!!

Veel liefs,

Ingrid

Terug
Bovenaan