Vandaag mijn NOD???

A

Anoniem

Guest
Dag lieve dames,

Vandaag zou ik ongesteld moeten worden. Maar er is nog helemaal niks in aantocht! Heb af en toe wat krampen, in de buik of darmen of misschien toch bij de eierstokken? Mocht er tegen 17.00 nog niks gebeurd zijn, dan haal ik een test. Deze gebruik ik morgenochtend dan.
Wat een onzekerheid!!

Liefs Juffy

Ha Juffy,
Volgens mij zaten wij al eerder in hetzelfde schuitje.
Ik heb m'n NOD ook al achter de rug en nog niets te zien.

Spannend!
Laat je 't weten?

Maisie

Beide,

Dit is zeker heel spannend. Ik wens jullie veel succes de komende uren.

Peet

oei, wat een onzekerheid!!
heel veel geluk en laat het even weten he?

liefs janine

Helaas, mijn test was nog negatief.
Ik wacht dus nog even mee.

Maisie

Ik heb de test gekocht, maar zoals ik al eerder zei: Ik wacht tot morgenochtend. Omdat in de bijsluiter staat dat ochtendurine het meeste kans op het hormoon zal bezitten.

Maisie,  wat vervelend dat je test  negatief was.  Heb je er nog  één? Zodat je ook in de ochtend nog eens  testen kan?  Misschien dat hij dan wel positief aangeeft??!!

Ik  laat jullie weten wat het geworden is. Tenzij ik natuurlijk vanavond  of vannacht nog ongesteld wordt.

Liefs Juffy  

Hallo allemaal,

Ik wil je even suc6 wensen Juffie ik hoop dat alles goed uitpakt voor je.
En Maisie wat vervelend voor je ik hoop dat je aankomende maand meer geluk hebt.

Gr
Peet, 1 ste ronde 1 ste kindje

In mijn bijsluiter stond dat het op elk moment van de dag kon. En dat als het toch negatief bleek te zijn terwijl je nog steeds niet ongesteld bent, dat je dan pas na 3 dagen weer moet testen.
Ik heb er nu geen één meer. Ik heb er expres niet meerdere in huis omdat ik dan ook niet in de verleiding kan komen om tegen beter weten in te testen.

Eerst zou ik zaterdag pas testen om uit te sluiten dat er nog te weing in mijn bloed zou zitten. Maar ik ben gezwicht. Mijn man was ook helemaal enthousiast en zag het al helemaal voor zich.
Ik heb expres nu al getest. Omdat ik te veel het gevoel ging krijgen dat het zo was. Als ik dan alsnog ongesteld zou worden was de teleurstelling te groot. Nu weet ik dat ik het alsnog kan verwachten. Ook balen natuurlijk maar goed .....
ik ben nog niet alle hoop verloren.

Probleem is alleen dat ik stiekem toch een beetje bang ben dat er iets mis is en het gewoon niet zal lukken. Maar ja, dat is doemdenken en dat helpt ook niets.

Het gaat dus gewoon lukken. We krijgen alleen een eigenwijs kind dat zelf wel bepaalt wanneer het komen wil.

Juffy, ik duim voor je!!

Terug
Bovenaan