Vandaag mijn NOD

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Vandaag is mijn NOD. Ik ben zo zenuwachtig. Ik slaap superslecht, ik heb gewoon buikkrampen van de zenuwen. Gisteren heb ik testen van Babybrabbel besteld, weet iemand hoe lang het duurt voordat die binnenkomen? Pas dan kan ik testen.
Wie heeft ook vandaag of morgen haar NOD en hoe voelen jullie je?
Bedankt alvast. Evelise

Ik ga heel hard voor je duimen dat je NIET ongi word vandaag.

En wat de testen betreft heb ik geen ervaring, koop ze gewoon in de winkel.

Laat je wel wat weten als je getest heb?

Liefs Anouska

Hey evelise,

Ja spannend he,ik heb donderdag mijn NOD.
Dit is mijn 1ste ronde dus ben bang dat het niet zo mag zijn,ik ben namelijk 16 jaar aan de pil geweest.
maar je weet ooit nooit he,het kan allemaal als ik dat zo lees op het forum.De zus van mijn vriend ook,ze is gelijk aangeteld.
Dus nog even afwachten

Groetjes wendy

Hoi

Ik heb ook vandaag mijn NOD en ik weet gewoon niet meer wat ik voel het verschilt van minuut tot minuut deene keer ben ik ervan overtuigd dat ik ongi wordt en daarna twijfel ik weer brrrr ik heb hier zo'n hekel aan

succes

Anne

hee toevallig ik heb ook vandaag net testen besteld van baby brabbel... ik moet volgende week woensdag dus ongi worden... hoop van niet natuurlijk...
er stond in hun mail dat ze het op zouden sturen zodra de betaling binnen was...

Hallo Evelise,

Ook ik heb vandaag mijn NOD. Ben ook erg zenuwachtig. Ik heb wel last van mijn borsten en een opgezet gevoel in mijn buik. Ik ben van plan om dit weekend een test te gaan doen. Vind het allemaal wel spannend. Veel succes en sterkte bij het wachten!!!

Groetjes Westie

ik heb vanochtend getest was helaas negatief nog steeds niet ongi maar ik zal wel onregelmatig zijn wil nu gewoon snel ongi worden en door naar de volgende ronde

Succes allemaal

hieo hieo hoera was toch zwanger gisteren weer getest en nu wel een dikke streep!!!!

Terug
Bovenaan