Vandaag mijn nod

A

Anoniem

Guest
Hai,

Vandaag mijn nod en er is nog niks. Ben er een beetje nerveus onder. Durf nog niet te testen want bang voor een teleurstelling. Wanneer testen jullie normaal gesproken?? Ik wil gewoon niet te snel zijn.

ik had dinsdag mijn NOD en teste toen dondedag avond met een DA test en had heel licht roze strepje

ik zou ff nog zo 2 -3 dagen wachten ( als je het kan volhouden) ik weet dat het moelijk is om te wachten en te gelijk ook spannend
natuurlijk hoop ik voor een positive test !!!!!!!

je kunt natuurlijk altijd proberen om te testen maar het kan goed zijn dat je pas iets ziet na 2 weken, dat vertelde de huisarts tegen mij!
maar als de test negatief is en je denkt toch zwanger te zijn probeer dan om een week te wachten met opnieuw testen anders gooi je een hoop geld weg want hcg moet aangemaakt worden om de test positief uit te laten slaan en dat kan dus zelfs 2 weken duren!

ik hoor hier eigenlijk niet maar wilde toch even reageren in de hoop anderen te kunnen helpen.
vond het ook altijd fijn als ik antwoord kreeg op mn vragen.

hoelang zijn jullie al bezig?
wijzelf hebben er 8 maanden over gedaan en heb heeeeel veel testen gedaan maar ik weet hoelang een week duurt als je moet wachten.
dus ik zou zeggen heel veel succes en doe vast een test wie weet ik hoop voor je dat ie positief is!

succes

liefs bello

ooh ja als je test doe het dan wel met ochtendurine dan werkt de test het beste. anders kan ie wel eens een verkeerde uitslag geven.
staat ook niet voor niets in de bijsluiter he.
en de testen van het kruidvad dat zijn er 2 voor 5 euro die werken heel goed en zijn betaalbaar hihi.

Bij mijn vorige zwangerschappen teste ik niet eerder dan een week later. Dat was wel altijd een spannende week maar mijn cyclus was toen niet zo heel regelmatig dus wachte ik altijd een week. Ook om teleurstellingen een beetje te voorkomen. En de testen die ik toen gebruikte konden volgens mij niet eerder gedaan worden dan dat je een week overtijd was..

Bij mijn vorige zwangerschappen teste ik niet eerder dan een week later. Dat was wel altijd een spannende week maar mijn cyclus was toen niet zo heel regelmatig dus wachte ik altijd een week. Ook om teleurstellingen een beetje te voorkomen. En de testen die ik toen gebruikte konden volgens mij niet eerder gedaan worden dan dat je een week overtijd was..

Ik zou gewoon ff het weekend wachten,
idd die van de kruidvat gebruik ik ook! lekker cheap!

Ik zou gewoon ff het weekend wachten,
idd die van de kruidvat gebruik ik ook! lekker cheap!

Terug
Bovenaan