Vandaag mijn ovulatie of niet?

A

Anoniem

Guest
hoi meiden
ik zit met een vraagje ik werd 19 mei ongesteld en volgens mijn kalender is 2 juni mijn ovulatie (eisprong) dus betekend dat dat ik vandaag heel vatbaar ben. toen ik vandaag aan het winkelen was vanochtend voelde een paar keer een nare steek in mijn onder buik zal dat al mijn ovulatie geweest zijn? want als dat zo is dan ben ik deze maand volgens informatie al te laat omdat je eitje na je eisprong nog maar een paar uur vruchtbaar blijft nou ik hoop dat jullie er wat meer van weten groetjes daphne

Hoi

Men zegt dat je een dag voor de eisprong het vruchtbaarst bent en op de dag zelf. Maar als je vanavond nog zou gaan klussen is de kans inderdaad erg klein op een bevruchting. Maar als je gisteren of eergisteren nog hebt geklust bestaat er nog een kans.

Groetjes sharine

juist gister heb ik niet geklust omdat ik dacht dan is het zaad beter vanavond haha dus ik hoop zo dat het geen eisprong was. is dat dan echt een eisprong een beetje pijn in je onderbuik? groetjes daphne

Hoi

Het kan inderdaad ook een voorbode zijn van een eisprong. Ik herrinder me ineens dat ik de afgelopen maand ook 3 dagen voor mijn eisprong pijn in mijn onderbuik had. Dus ga maar flink klussen de komende dagen (wel om de dag doen hoor beter voor zaad)

Succes hoop voor je dat het dit is en dat je ei nog komt.

groetjes sharine

Terug
Bovenaan