Vandaag miskraam vastgesteld

A

Anoniem

Guest
Heb het afgelopen wknd veel bloedverlies en erge buikpijn gehad, ook verdween van de week de pijn in me borsten, het enige kwaaltje wat ik had van het zwanger zijn.

Dus ik hield er al rekening mee dat het foute boel was.

Vandaag weer naar het zh, heb een echo gekregen en ik bleek idd een miskraam te hebben  Het vruchtzakje zat er nog steeds, maar was al geslonken en erg misvormd.
"Gelukkig" heeft er nooit een vruchtje in gezeten, er is alleen een vruchtzakje ontwikkeld.
Heb aangegeven dat ik een curretage wil, omdat ik al 8 dagen met bloedverlies loop en het zakje niet vanzelf los komt.

Morgen word ik gebeld door mijn gyn, ga er vanuit dat er dan gelijk een afspraak voor curretage word gemaakt.

Ben echt zo verdrietig  En enorm kwaad op mijn lichaam, dat het me zo voor de gek heeft kunnen houden

Groetjes Leontine, mama van Dayden

Leontien,

Veel sterkte met dit verlies. Ik hoop dat de curretage heel voorspoedig zal gaan en ik hoop voor je dat je over een niet al te lange tijd toch nog mag genieten van een heerlijke zwangerschap.

Groetjes Joyce

Hoi Leontien,

wat vreselijk; ik weet hoe je je voelt. Dit is niet niks, hopelijk neem je even de tijd om dit te verwerken. Tis zooo oneerlijk van moeder natuur....
Heb in juni een missed abortion gehad   en na 2 weken gecureteerd, dat wachten was vreselijk. Ik raakte gelukkig wel meteen zwanger, leef nu van echo naar echo. Sterkte meid!

groetjes Jannie

Hoi!

Wat erg voor jullie! Ik hoop dat de curretage snel gedaan kan worden zodat je het een beetje kan gaan afsluiten!

Sterkte Ester

Hoi Leontine,

Ik heb je topic in de gaten gehouden en hoopte op goed nieuws voor je, maar helaas is het anders gegaan.

Ik hoop dat alles snel achter de rug is en dat je het een plekje kan geven.

Heel veel sterkte!!!

Groetjes Paula

Hey belle,
Wat ontzettend naar voor jou en je partner! En die boosheid en teleurstelling zijn volkomen normaal. Ik hoop voor je dat je snel gecurreteerd kan worden, zodat je snel kan beginnen met het verwerken van je verlies en hopelijk snel zwanger zult worden als je daar weer aan toe bent!
Groetjes,
Karin

Ik wil je even heel veel sterkte toewensen....

Liefs Jessica

Ik leef ook met je mee.................!!!!!!

liefs Daantje

Terug
Bovenaan