vandaag mn eerste echo gehad

hallo!!

ik heb vandaag mn eerste echo gehad
alles was goed de kleine was nu 7.2 mm
gek hoor omdat zo te zien maar wel kei leuk!!

en het belangrijkste het hartje klopte goed

nu ik de echo heb gezien geloof ik het meer
ben zo blij he en de kans op een mk is nog maar 10%
en over 2weken moet ik weer terug en als dan alles goed is is de kans op een mk nog maar 5%

en vanhet weekend gaan we een weekendje weg naar winterbergen (skieen) en dat mag gewoon van de gyn dus we gaan as weekend nog eens exstra genieten

liefs leentje
6.w6.d

hai Leentje!
wat een geweldig nieuws! Super dat t hartje klopte en dat je wat meer bevestiging hebt!
Geniet dr maar lekker van! En doe toch maar extra voorzichtig met skieen!

x Sas.

Hej Leentje,

Fijn dat je een goede echo hebt gehad! En dat de kans op een miskraam dan ook gelijk alweer zo'n stuk minder wordt geeft toch ook wat meer zekerheid! Geniet lekker van je weekendje!

Groetjes
Jo (6+4)

quote: leentje_ schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-01-2009 21:23:20'));

hallo!!

ik heb vandaag mn eerste echo gehad
alles was goed de kleine was nu 7.2 mm
gek hoor omdat zo te zien maar wel kei leuk!!

en het belangrijkste het hartje klopte goed

nu ik de echo heb gezien geloof ik het meer
ben zo blij he en de kans op een mk is nog maar 10%
en over 2weken moet ik weer terug en als dan alles goed is is de kans op een mk nog maar 5%

en vanhet weekend gaan we een weekendje weg naar winterbergen (skieen) en dat mag gewoon van de gyn dus we gaan as weekend nog eens exstra genieten

liefs leentje
6.w6.d

Hallo Leentje,
at fijn om te lezen dat de echo helemaal goed is, gefeliciteerd, nu kun je er dubbel van genieten.
En veel plezier in Winterbergen.
Groetjes, Eline

He fantastisch! Fijn he die zekerheid! Nou geniet er maar lekker van en zwanger of niet, altijd voorzichtig zijn op wintersport, dus jij ook, maar wel veel plezier!

Groetjes, Yvette

Gefeliciteerd met de goede echo!
Bij ons was de echo ook helemaal goed, het hartje klopt en ik blijk twee dagen verder te zijn dan gedacht. Wat een opluchting! De kans op een mk is bij ons gelukkig nog maar 5%, ik hoop ook zo dat het allemaal goed gaat. We hebben al zoveel ellende meegemaakt om zover te komen. En het is met 'hulp' gelukt, dus als deze zwangerschap niet goed gaat worden we misschien nooit ouders.

Dus we hopen op een goede afloop, en daar gaan we ook voor!

Groetjes Jj_ (8wkn3dgn)

Terug
Bovenaan