Vandaag m'n laatste werkdag voor het verlof...

...en wat is dat heerlijk zeg!
Moet zeggen dat ik er inmiddels echt aan toe ben (mag ook wel, morgen alweer 36 weken!)

Morgen is gelijk een babydagje; 's morgens de liggingsecho om te checken op stuit en 's middags weer naar de VK.

Donderdag even lekker rustig aan doen en vrijdag gaan we los met de box neerzetten/ledikantje omhoog/kamertje inrichten/kleertjes wassen/enzovoorts...

Zou ik nu dan toch last krijgen van nesteldrang?
 
Zo, je bent lang door aan het werk gebleven, ik ben met 35 weken gestopt en had er echt niet aan moeten denken om langer te blijven werken.

Hihi, de nesteldrang bij mij had ik al weken geleden, dus hoef nu eigenlijk niet meer zoveel te doen.

Geniet van je verlof!!
 
Veel succes en plezier met je laatste werkdagje! Ik heb met mijn vorige zwangerschappen ook 2x doorgewerkt tot 36 weken, maar daar moest ik nu echt niet aan denken. Ik ben echt blij dat ik inmiddels alweer 2 weekjes thuiszit. Ook ik heb morgen de liggingsecho/groeiecho. Ik denk dat de kleine wel goed ligt, maar een extra check is nooit verkeerd. Veel plezier met inrichten en wassen! Gelukkig is dat hier ook helemaal klaar.
 
Terug
Bovenaan