vandaag/morgen ongi; starten IUI of...

Ha meiden, hier is het van buiten en vanbinnen druilerig. Ik voel me niks fijn. Regen; maar ook inwendig een treurgevoel. Ik zit te wachten op mijn menstruatie; want als die er is kunnen we starten met de eerste IUI. Echt spannend! Ik merk dat het me tot nu toe allemaal redelijk nuchter liet; maar nu het zo dichtbij is voel ik me toch wel heel onzeker! Vandaag of morgen verwacht ik de ongi; dus 't komt nu heel dichtbij.
Terwijl er ergens ook nog steeds een sprankje hoop is... Ik voel me de laatste dagen eigenlijk de hele dag wat misselijk; zwaar in de maag; zurig gevoel en vreselijk moe. Maar of dit nu een gunstig teken is, of dat ik gewoon een half griepje heb... Tja, de tijd zal het leren... Alles ik klaar voor de IUI. Ik heb al even terug de prikinstructie gehad; de spuit-spullen liggen in de koelkast te wachten... Tja... Ik hoop stiekum dat ik nog af kan bellen; met het bericht... niet meer nodig...! (hoe kan je je vasthouden aan de hoop...) Maar goed; al met al dus spannende boel hier. Hoe stond het met jullie toen je met IUI zou beginnen?
Liefs

Het is alweer een tijdje geleden, maar ik was blij dat ik eindelijk ongesteld was en dat ik eindelijk iets kon gaan doen waarmee ik in ieder geval voor het gevoel weer een kans maakte. Na de start ben ik weer redelijk nuchter geworden hoor, want het blijft nog steeds een gooi met de spreekwoordelijke dobbelsteen... Ik vond de maanden van de IUI wel wat spannender als de maanden zonder IUI, gewoon omdat je het gevoel hebt dat je méér kans hebt... uiteindelijk ben ik na 5 IUI's doorgegaan met IVF en dat deed 't 'm wel voor mij: ik ben nu 35 weken zwanger!
Zet 'm op! Ik heb veel succesverhalen gehoord over IUI, maar hou er ook rekening mee dat het geen wondermiddel is...
Groetjes, Esk

Hoi Mama 30,

We zitten exact in dezelfde fase, dus ik weet wat je voelt. Vandaag te horen gekregen dat de IUI gaat starten. Morgen krijg ik mijn prikinstructie. Weer een grens verder, want ik heb altijd gezegd dat ik nooit een naald in mezelf zal steken. Ik dacht overigens (hoe naief kan je zijn) dat het pilletjes waren en geen spuiten!! Ben dus ook wel bang moet ik zeggen.
Wij hopen nu ook op het wonder om niet verder te hoeven, maar ja, reken eigenlijk ook weer wel op de IUI.
Als het goed is moet ik as vrijdag ongi worden (normale cyclus). Hou me op de hoogte!!

x en strekte.

Hoi!

Mijn eerste IUI is al weer drie cyclussen geleden. Heb nu de derde achter de rug en ben aan het wachten of het raak is. dat vind ik persoonlijk echt het zwaarste dat wachten steeds.
Het spuiten viel mij 1000% mee, echt dat stelt niets voor. Gewoon niet aarzelen en meteen die naald erin steken dan ben je er het snelste weer vanaf. Als je gaat zitten twijfelen maak je het voor jezelf alleen maar moeilijker. Het went echt snel, echt waar!
Heel veel succes!

Terug
Bovenaan