Vandaag naar Bal-lorig geweest

A

Anoniem

Guest
en onze kleine man heeft genoten!!! Hij heeft heel veel geoefend met zitten en zich een lamme arm getijgerd. Dan schoof ik op mijn billen naar achter en hij ging steeds naar me toe. En een geluiden dat hij maakte en een schik dat hij had. Dames, als je kleintje kan tijgeren is dit echt een aanrader. Op de terugweg heeft hij trouwens heerlijk gespaen in zijn wagen en thuis heeft hij goed van de bloemkool gegeten.

Groetjes van Marloes

LEUK! Enne is het toevallig ook geschikt voor de meeting voor het forum? Ik weet dat er van een ander onderdeel van het JG forum ook al eens een groep is geweest dus ik vraag het me ff af. Zijn er veel faciliteiten voor babies ed? Het ligt namelijk behoorlijk in het midden van het land dus why not toch?

lfs ing

Enne dan bedoel ik dus de vestiging in Houten bij Utrecht!

lfs ing

Hoi Ing,

ik denk dat het voor de kinderen leuk is om te wachten tot ze rond het jaar oud zijn. Stijn is vrij vlot met zijn ontwikkeling maar las je een baby hebt die zich pas net omdraait en nog niet van de plaats af komt is er niets aan en zijn ze er waarschijnlijk ook vlug op uitgkeken. Wij hebben ook de mazzel dat Stijn een hele makkelijke baby is. toen hij moe werd heb ik hem gevoed en in de wagen gelegd en daar heeft hij een poos wakker in gelegen en om zich heen gekeken tot hij in slaap viel, maar niet elk kindje kan dat.

Groetjes van Marloes

hoi Inge,

ik denk dat het voor de meeting wel heel leuk is. De baby's kunnen dan misschien nog niet alles maar het is wel een plek wat tenminste kindvriendelijk is en waar je met een hoop mensen terecht kan. Er is ook altijd verschoonmogelijkheden etc en het voeden van de kids is ook geen probleem.
Hier in zoetermeer is ook een ballorig en ook al kan levi nog niet tijgeren hij heeft het altijd prima naar zijn zin.
Ik ga vaak op donderdagochtend naar het peuterspelen met mijn dochter en levi en die hebben het dan prima naar hun zin. Levi gaat op schoot bij zijn grote zus de (kleine zachte) glijbaan af en vindt het helemaal geweldig.
Die in Houten is een stuk groter dan in zoetermeer, mijn vader die in nieuwegein woont gaat daar vaak met de klei nkinderen naar toe dus plek zat. En in het midden van het land.

groetjes chimene

Terug
Bovenaan