vandaag naar cb

A

Anoniem

Guest
vandaag weer naar cb selina krijgt dan haar derde prikjes gelukkig ook voorlopig de laatste ik hoop dat ze er geen last van krijgt vorige keer was ze alleen heel slaperig volgende dag dus zal nu ook wel zo   zijn.ben benieuwd hoeveel ze weegt en hoelang ze is zal wel weer flink gegroeit zijn is een lekkere stevige meid wie moeten er nog meer deze week

liefs tara mama van selina 14-04-07

Hoi,
ik ben vorige week vrijdag met onze Stijn geweest. Hij is nu 5 maanden en weegt 7750 gram en is 67 cm lang. I kdacht dat hij heel groot en zwaar was, maar hij vilgt keurig de gemiddelde lijn.

De prikjes waren hier de reden dat meneer erg kwaad werd! En als hij boos is, kan hij een hele mooie rollende rrr  maken! en eigenlijk is dat wel een heel leuk geluid, maar ik had wel met hem te doen en ik ben blij dat we er weer even vanaf zijn!!

Succes vandaag!
groetjes,
kiki

Blehhh, da's nooit leuk prikjes. Maar ja.. het is voor een goed doel he. Nu een beetje ongemak voorkomt een hele hoop ongemak later.
Hopelijk reageert je meisje nu net zo als de vorige keer.

ach wat zielig weer prikjes, das nooit leuk, voor mama ook niet als ze zo huilen!!!
maar gelukkig   zijn  het de laatste voor der en ik hoop dat ze er niet teveel last van heeft!!!
Succes dan hé!!!!

Liefs Sandy  

Terug
Bovenaan