vandaag naar de Efteling

Goedemorgen allemaal,

Vandaag gaan we met het gezin van mijn man naar de Efteling en ik heb er kei veel zin in. Helaas besloot Marissa om 05.00 uur niet meer te willen slapen en zitten we nu dus al beneden. Ze zal in de trein wel flink slapen en uitgerust aankomen. De datum stond al heel erg lang gepland maar net deze week begon de AH met zijn Efteling aktie. Ik had al 1 kaartje van de airmiles en iedereen heeft de zegels bij elkaar gekregen. Nu kunnen we dus voor 40 euro met 3 volwassenen naar de Efteling. Scheelt toch een hoop geld. Wij trakteren samen met schoonzus, zwager en neefje Opa en Oma om ze te bedanken dat ze altijd voor ons oppassen. En morgen zijn ze alweer aan de beurt wat dan gaan wij naar PSV-ajax. Omdat het mooi weer wordt gaan zij dan lekker wandelen met Marissa. Erg fijn zulke schoonouders die altijd voor je klaar staan en een welverdiend dagje uit dus. Ik zal binnenkort wat foto's plaatsen van ons dagje. Jullie ook allemaal een heel fijn weekend

groetjes Linda

Aha, nu zie ik waarom je zo vroeg wakker bent....
Nou jullie zullen vast en zeker een hele leuke dag hebben vandaag in de Efteling hoor, jammer dat ik zelf vandaag niet kan, anders hadden we even af kunnen spreken in het sprookjesbos......

x miranda

Hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad, ben benieuwd naar de foto's.
Toen jullie vanochtend wakker werden, gingen wij net naar bed en Daniëlle sliep lekker bij oma!

Groetjes van Sonja

Hoi meiden,

Het was echt helemaal fantastisch in de Efteling. We hadden geweldig weer en hebben regematig heerlijk in het zonnetje zitten genieten. De langste wachttijd was 15 minuten maar bij de rest van de atrakties maar hooguit 5 minuten. Echt fantastisch. Zo hebben we de hele Efteling kunnen doen. Even een tip voor diegene die nog willen gaan, op www.efteling.nl staat een kaart met de data. De data hebben een kleur en daarop kun je zien of het druk is of niet. Wij hadden een dag uitgekozen die op rustig stond en dat was het ook. Marissa heeft genoten en heeft hele einden zelf gelopen. Vooral in het sprookjesbos kon ze heerlijk rond rennen. Ze was zo ontzettend moe van alle indrukken dat ze tussen de middag 2.5 uur geslapen heeft in de wagen. Wij konden op dat moment lekker even de achtbanen in terwijl zij sliep. We waren met het hele gezin dus Oma paste op Marissa en het neefje. Ik heb zo ontzettend genoten, vooral van mijn kleine meisje. Toen we naar de uitgang liepen heb ik haar opgetild en ze bleef me maar spontaan kusjes geven. Echt zo'n leuke afsluiting van een perfecte dag. En het is echt al een aanrader voor onze kindjes

groetjes Linda

Terug
Bovenaan