Vandaag naar de gyn geweest

A

Anoniem

Guest
Hallo, vandaag med gekregen om mijn menstruatie op te wekken en dan beginnen met clomid. Hopen dat ik dan snel zwanger ben.... Meer mensen hier ervaring mee?

Hallo, hier iemand met ervaring, heb nu mijn tweede kuur primolut omdat ik geen eisprong heb gehad met de eerste ronde clomid ( 50 mg) ik moet deze ronde dubbele (100 mg) de meeste verhalen zijn erg positief
al heb ik wel erg last gehad van bijwerkingen, hoofdpijn en veel en heftige opvliegers... Ik zou zeggen succes hopelijk slaat het goed aan!

hier nog zo'n gevalletje. Veel bijwerkingen maar de middelen heiligen het doel he.

Hé,

Ik mag vandaag weer starten met ronde 2 van de clomid. vorige maand 50mg clomid geslikt vandaag mag ik 100mg slikken omdat 50 mg niet aanloeg. ik hoop zo dat deze wel aanslaat. ik heb overig geen last van bijwerkingen gehad van de clomid.
ik had wel last van de primolut kuur het was zelf bij mij zo erg dat ik me heb moeten ziekmelden op me werk. ik kon niet meer lopen van de krampen.
ik hoop dat clomid gelijk aanslaat bij jou en snel zwanger mag zijn..

groetjes hilda

Ik heb hier zelf geen ervaring mee maar ik wens je succes! Hopelijk duurt het niet lang meer!

Liefs Lynn

Bedankt voor het delen van jullie ervaring en de lieve berichtjes... Ik hoop dat we met z'n allen voor eind van het jaar over zijn naar het w
Zwangerforum.

Terug
Bovenaan