vandaag naar de gynacoloog geweest

eindelijk was het dan zo ver.
we mochten.
wisten niet wat er te wachten stond, maar het is meegevallen (op bloedprikken na dan)
ze stellen een paar vragen en ze nemen een uitstrijkje van je.
dus met een eendenbek en dan gaan er 4 stokjes naar binnen en die gaan ze onderzoeken..
ook heb ik me eileiders gezien van binnenuit.
zag er ook goed uit zij hij.   ook zag hij dat ik pas me eisprong heb gehad..   blijkbaar kan je dat ook zien.

volgende week bellen voor de uitslag en over 4 weken mogen we pas weer terug.
maar ja niks aan te doen.

oja bloedprikken??   ik moest 12buisjes afgeven.   mijn aders sloegen dicht   dus moest 2x geprikt worden   bah bah bah..

nou damens,

tot gauw..

daantje

Hoi,

Ik ben vandaag ook voor de eerste keer naar de gynocoloog geweest. Het is echt een onwijs aardige vent. Onderzoek viel mee. Ik kreeg ook een uitstrijkje en hij heeft mijn baarmoedermond gecontroleert. Dit was allemaal goed. Toen kreeg ik een inwendige echo. Eierstokken zijn in orde. Er was een eitje van 21mm die elk moment kan gaan springen, dus er is werk aan de winkel!!! 3 dagen na mn volgende menstruatie moet ik bloed prikken. Mijn vriend moet zn  zaad inleveren. Over 6 weken moet ik terug komen. Hopelijk kan ik die afspraak afzeggen omdat ik dan zwanger ben. Maar ja, ik ben blij dat de eerste stap gezet is.

Groetjes Monique

Hoi Daan!
Gelukkig dat het is meegevallen. Eigenlijk weet je nog niks, maar de eerste stap is tenminste gezet... Veel suc6 met wachten en we denken aan je!
Liefs,
Anne

Hoi Daantje,

Ben zelf ook met het eerste traject van de onderzoeken bezig... Mijn vriend en ik zijn nu zelf een jaar bezig. Uit onderzoek is al gebleken dat hij verminderd vruchtbaar is en daarom wordt nu bij mij gekeken hoe vruchtbaar ik ben om onze kansen op een zwangerschap te bekijken...

Wel grappig om te lezen is dat het bij iedereen anders gedaan wordt... er werd bij mij namelijk eerst een inwendig onderzoek gedaan om mij op baarmoederhalskanker te controleren. Daarna moest ik op cyclusdag 14 terug voor een samenlevingstest en op dag 21 moest ik bloedprikken (4 grote buisjes).

Moet morgenochtend terug voor een echo en de uitslag van het bloedonderzoek...

Ik hoop dat alles bij jou lekker snel gaat en dat je deze hele rompslomp kunt vermijden... De eeste stap is in ieder geval gezet en ik wens jou en je vriend heeeeel veeeel sterkte !!!!

liefs gemma

hoi   hoi.
hier weer een berichtje van mij.
dinsdag d euitslag van het bloed onderzoek.
hopelijk komt er iets uit   of niks   ook goed.

ben je nieuwschierig???
kijk op mijn weblogje     www.weerniet.web-log.nl

groetjes,

daantje

Hee daantje,

Ik zat weer te slapen hoor! Ik zit net je log te lezen en denk ik maak haar attent op het forum van Jongegezinnen. AHUM! Blijkt je mijn weblog hiervandaan te hebben geplukt. Negeer die tip van het forum dus maar effe.

DOEI!
gr.Inge

hoi,

hier ben ik na een lange tijd weer...
15nov mogen we naar de gynacoloog en dan krijg ik alle uitslagen...
hopenlijk vind hij niks en kunnen we normaal zwanger worden..

groetjes,

daantje81

Hallo Daantje,

Spannend zeg! Hoe was de uitslag waarover je kon bellen?
Wij zijn heel toevallig ook op 11 okt voor het eerst naar de gyn geweest na 1,5 jaar proberen.
Bij mij is ook bloedonderzoek gedaan en mijn man zijn zaad is onderzocht. Ook heeft hij een inwendige echo gedaan en toen zag hij iets op mijn baarmoeder zitten. Ik haalde me al van alles in het hoofd. Moest 3 nov voor laparoscopie(kijkoperatie) en dat was goed gelukkig. De ene eierstok was iets vergroot maar dat hoefde geen belemmering te betekenen. Ook de uitslag van het zaad hebben we al dat was godzijdank ook goed. 23 nov moeten we weer naar de gyn en dan krijgen we de uitslag van het bloedonderzoek en bespreken we hoe verder. Waarschijnlijk hormoonbehandeling hij denkt n.l. dat ik PCOS heb i.v.m. lange onregelmatige cyclussen.
Ben benieuwd wat er bij jullie uitkomt! Heel veel succes en hopelijk zijn we snel zwanger!
Groetjes Berber

Terug
Bovenaan