vandaag naar de gynocoloog voor suiker

hallo dames ,
na 3 testen kwam er uit dat ik suiker had .ben nu 29 weken zwanger en vanmiddag heb ik mijn eerste afspraak bij de gynocoloog , en ik weet totaal niet wat ik moet verwachten ik weet niet wat ze gaat doen. en na de verhalen hier heb ik er eerslijk gezegt niet zo'n zin in .
weten jullie wat er gaat gebeuren ong ???

liefs emmy

Ik heb tijdens week 26 van de zwangerschap een Glucose intollerantie test gehad.
Nuchter was mijn suikerwaarde al niet goed dus op naar Diabetes verloskundige, dietiste en vandaag een bezoek aan de gynacaeloog.
Krijg om de 2 weken en groeiecho (STD procedure bij ons in het ziekenhuis).
De echo wees nu uit dat onze kleine qua hoofdomtrek en buikomtrek bij de top 10% que grote hoort.
Ze speculeren niet over het eventuele geboorte gewicht dus dat is nog afwachten maar als ik door het dieet mijn suiker goed onder controle kan houden moet het niet groter worden.
De meeste vrouwen worden ook ingeleid tijdens eek 38/39 (gebeurd niet overal).
Vind het allemaal heel spannend, buikomtrek zegt mij niet zo veel, geboortegewicht daar kan ik iets mee maar daar zeggen ze nog niets over.
Hoop dat alles mee is gevallen vandaag.

nou het viel allemaal reuzen mee .
ze hebben een hoop vragen gesteld en naar de kleine gekeken die zat net iets boven de middellijn en was dus niet te groot ook had ik niet te veel vruchtwater. dus nu naar een dietiste en als ik het dan op tijd onder controle heb mag ik gewoon terug naar mijn eigen verloskundige en thuis bevallen . dus dat is wel fijn ook mijn waardes bleken niet super hoog te zijn meer net iets meer als mag .
ben nu 30 weken dus heb "nog" 10 weken de tijd om hem weer "normaal"te krijgen .

hierden1978 :
wat flauw dat ze niet zeggen wat het gewicht is enz.
lijkt me indd heel spannend als ze zo geheimzinnig doen . maar ik hoop dat je het met een "dieet" onder controle krijgt .

liefs emmy

Terug
Bovenaan