vandaag naar gyn

A

Anoniem

Guest
vandaag ik het zover, wij gaan naar de gyn, Ik moets eigenlijk de 15 de ongi worden,
nou de 17 was ik het een heel klein beetje maar   het heeft toch doorgezet. jammer maar helaas. vandaag gaan we dus naar de gyn om te kijken of ik aan de hormonen kan. ik heb nmmelijk pco, (te veel eieren) waardoor ik dus moeilijker zwanger kan raken, En we willen nu niet meer langer wachten. heb maandag naar het ziekenhuis gebeld, en ik kon vandaag al terecht, dat was gulukig heel snel, ik ben wel zenuwachtig aan het worden, maar we gaan er gewoon voor, en we zien wel wat hij te vertellen heeft, maar het blijft spannend, hoop   dat ik zo snel mogenlijk zwanger ben,  

jullie horen wel hoe het is af gelopen,

ik ben dan nog niet zwanger maar ik geef
iedereen al wat glitters***************************************
zodat iedereen zo snel mogenlijk zwanger is,

groetjes sherina

Hey meis,

Wil je heel veel succes wensen en hoop ook dat jij snel zwanger zult zijn!!!
Ga voor je duimen!!!

Liefs sandy

Hai sherina.

Ik heb ook pco en ben pas gestopt met de pil.
Ben nu ongesteld(stopweek).
maar maak me best wel zoregn of ik wel ongesteld ga worden enz.
Wil t ook dolgraag gewoon zo snel mogelijk maar ben nu al bang dat dat niet gaat lukken.

In ieder geval succes bij de gyn. en ben heel benieuwd wat er nu allemaal gaat gebeuren.

Groetjes Inge

Hoi nou ik ben gisteren dus bij de gyn geweest, en kwam helemaa overstuur thuis. Ik wist dat ik pco heb, en dat ik aan de clomid zou mogen. nou nee dus hij vind dat ik eerst een paar kilo moet afvallen. sta je dan met je goeie gedrag, Ik was wel ongi en was de 3 de dag, dus ze wouden bloed af nemen en nu was het precies de goeie dag, en dan maar weer af wachten, een week duurt dat, nou mijn vriend moet zijn kwakkie inleveren, hij had gezegt dat dat zo snel mogenlijk moets dus wij dachten nou oke doen we dat vandaag, maar je moet dan een afspraak maken dus ik vonochtend gebeld. kunnen we pas volgende week donderdag, om 8 uur komen. en dan zijn we dus aan het werk, heb de afspraak maar gewoon gemaakt want ja wat moet je anders, baal er goed van weer zolang wachten. Heb genoeg van het wachten. maar we blijven het gewoon proberen, ik begin nu oo wat regel matiger ong te worden zit nu tussen de 37 en 39 dagen in. maarja we zien wel hoe het loopt, nou dat was het wel voor even.

ooo mag ik vragen hie oud je bent,
ik ben bijna 25, in julli.

groetjes sherina

hallo meisje, ik heb ook dat ik steeds onregelmatiger ga worden?? ik snap er niks van,
en wat betreft het afvallen dat wil niet altijd iets zeggen hoor!!
ik heb altijd veel overgewicht gehad, en toen ben ik bij de gyn gekomen 6 jaar geleden en die heeft nog nooit maar dan nooit iets over mijn gewicht gezegd!!
ik was toen ik zo zwaar was altijd regelmatig!! en nu  ben ik bijna 40 kilo afgevallen en nu begin ik onregelmatig te worden of helemaal geen eisprong te  krijgen???
nou daar krijg je toch lauwe zeik van of niet!!
kan je niet van gyn veranderen??
ik ben ook eens bij een andere gyn geweest omdat mijn eigenste op vakantie was, raad eens wat hij zei? afvallen en niet te veel aan denken dan raak je vanzelf zwanger!!! nou daar kan je het dan mee doen,waar woon je??
ik in helmond en ik heb echt een hele fijne gyn, hij is ook ivf arts geweest in eindhoven,
ben benieuwd hoe het nu verder gaat lopen,
heel veel succes, xxx wendy

Oke ik was heel verdrietig maar toen ik je berichtje las moest ik echt even lagen. die uit spraak daar krijg je lauwe zeik van. nou toen moest ik echt even lagen.
ik heb voor mezelf besloten om wel wat af te gaan vallen is altijd goed. voor de rest zie ik het wel. we wachten gewoon de reseltaten even af, en ik ben nu best regelamtig. het duurd wel lang maar het is regelmatig. ik woon trouwens in nijmegen. en word 11 julli 25 en mijn vrien is 26.
meschien  vind je het leuk om zo vaker met elkaar te kletsen kunnen we ons hart bij elkaar uit storten.

heb jij trouwens al kinderen.
ik niet heb in jan mijn spiraaltje eruit laten halen'.

hoop snel wat van je te horen

groetjes sherina

Terug
Bovenaan