vandaag naar gynocoloog geweest

A

Anoniem

Guest
ik ben vandaag voor het eerst naar de gynocoloog geweest. de reden is omdat ik hele onregelmatige cyclussen heb. de huisarts had me doorgestuurd. de gynocoloog wil eerst een bloedonderzoek doen. ik moet nu dus bij de volgende menstruatie op dag 3 en dag 21 van de cyclus bloed laten prikken. en dan een week later bij de dokter terugkomen om de uitslagen te bespreken. en vanuit daar kijken we verder. dus ik hoop dat ik snel ongi wordt, zzodat het allemaal snel in gang wordt gezet. vind het wel spannend allemaal, maar ben wel blij dat ik geweest ben zodat er nu echt iets gedaan word. hou jullie op de hoogte! groetjes mirjam

Goudlokje,

Kan me voorstellen dat je het spannend vindt. Op welke dag van je cyclus zit je nu? Duurt het nog lang voordat je de volgende ronde in gaat?
Ik ga zelf aankomende maandag voor het eerst naar de gyn. Mijn ha heeft me doorgestuurd omdat ik na een jaar nog niet zwanger ben en omdat ik veel last van buikpijn heb.
Ik ben ook zeeer benieuwd!!

Groetjes Karin

spannend! hoop dat je ongdag snel komt zodat je kunt beginnen. hoop dat ze ook wat met de uitslagen van de onderzoeken kunnen.
laat je even horen hoe als je meer weet

Hej, je hebt een nieuwe topic geopend zie ik!
Nou je bent dus geweest! Ik moest inderdaad ook bloedprikken, even afwachten dus wat daar uit komt...volgens mij doen ze dit standaard om dan te beslissen wat voor behandeling ze gaan doen!
Geeft vast een fijn gevoel dat je nu geholpen word!

Nu hopen dat je snel ongesteld word!!
Groetjes Angel 2009

Terug
Bovenaan