A
Anoniem
Guest
hoi meiden
elke keer denk ik weer
ach Ryan doet het goed ik ga me nergens zorgen om maken wat ze ook zeggen
vorige maand was hij maar een pond aangekomen en kreeg ik commentaar dat het te weinig was en dat ze "als ze moesten geloven wat ik zei dat hij at" ze het maar op
zijn bewegelijkheid gooide.
Ryan is vorige week niet lekker geweest en at en dronk bijna niet vanwege verstopping
daarna kreeg die een paar dagen diarree dus tja was er al bang voor
vandaag dus op het bureau geweest en hij was maar 100 gram aangekomenmaar wel
1,5 cm gegroeit
hij is nu dus 72 cm en 8320 gram
tja en idd hij is best ielig ja maar dat si denk ik ook een beetje zijn bouw.
verder gaat kwa ontwikkeling alles goed en zit hij op de gemiddelde lijnen dus hoefde me geen zorgen te maken, nu hoef ik pas bij 1 jaar terug ( nu is hij 9 maanden over 2 dagen)
nu maak ik me dus wel zorgen over zijn gewicht he
hij begint gelukkig al weer beter te eten en drinken maar ga toch maar even een paar keer in die 3 maanden extra wegen .
lang verhaal maar moet het ff kwijt
liefs moekje
elke keer denk ik weer
ach Ryan doet het goed ik ga me nergens zorgen om maken wat ze ook zeggen
vorige maand was hij maar een pond aangekomen en kreeg ik commentaar dat het te weinig was en dat ze "als ze moesten geloven wat ik zei dat hij at" ze het maar op
zijn bewegelijkheid gooide.
Ryan is vorige week niet lekker geweest en at en dronk bijna niet vanwege verstopping
daarna kreeg die een paar dagen diarree dus tja was er al bang voor
vandaag dus op het bureau geweest en hij was maar 100 gram aangekomenmaar wel
1,5 cm gegroeit
hij is nu dus 72 cm en 8320 gram
tja en idd hij is best ielig ja maar dat si denk ik ook een beetje zijn bouw.
verder gaat kwa ontwikkeling alles goed en zit hij op de gemiddelde lijnen dus hoefde me geen zorgen te maken, nu hoef ik pas bij 1 jaar terug ( nu is hij 9 maanden over 2 dagen)
nu maak ik me dus wel zorgen over zijn gewicht he
hij begint gelukkig al weer beter te eten en drinken maar ga toch maar even een paar keer in die 3 maanden extra wegen .
lang verhaal maar moet het ff kwijt
liefs moekje