Vandaag naar huis!

liekealice

New member
Vandaag is het dan zover we mogen naar huis. We zijn nu al vanaf vrijdag hier in het ziekenhuis en ben best wel blij dat we straks hier weg mogen. Jake is vandaag al 4 dagen oud en heb het gevoel dat hij al veel langer bij ons is. Ik kan niet wachten tot we hem gewoon lekker in zijn eigen bedje kunnen leggen. De kraamtranen stromen hier ook al flink vooral als Jake krampen heeft en niks lijkt te werken wat manlief doet en histerisch gaat huilen tot de juiste houding en hij dan heerlijk in de armen in slaap valt. Nu hebben we nog veel tijd maar straks thuis word het vast wel hectisch vooral omdat vriend maandag weer aan het werk moet en hij weer internationaal gaat rijden en ik nog steeds met mijn wond zit en eigenlijk nu doordeweeks afhankelijk ben van mijn moeder en vrienden. Ik hoop dat mijn kraamzorg verlengt word zodat ik toch nog wat extra hulp krijg.
 
Als je een keizersnee heb gehad, heb je recht op 2 dagen extra kraamzorg, helaas gaan de de dagen dat je in het ziekenhuis lag er dan wel weer af.

Ik lag vier dagen na de KS in het ziekenhuis en heb toch nog 6 dagen kraamzorg gekregen.

Geniet van het thuiszijn...
 
Ik heb ook 2 dagen verlengd gekregen na de KS. En ik kan het je aanraden. Ik heb 3 dagen in het ziekenhuis gelegen en heb nog 7 dagen kraam gekregen. Ik geloof in totaal recht op nog 39 uur!!!
Het lijkt niet veel maar hou in ieder geval je rust!!!

Veel plezier met de kleine thuis, het is zo lekker om in je eigen bed te liggen en te eten wat je lekker vindt. Ik vond het avond eten van het ziekenhuis echt niet te pruimen. Ben dus erg blij dat ik zo snel weer naar huis mocht. Bij de eerste twee was ik ook al met 3 dagen thuis!!!

Geniet maar lekker van de kleine.

Groetjes Tamara
 
fijn dat je naar huis mag.
Het is echt heerlijk om weer je eigen spulletjes te hebben.

Hopelijk kan je gewoon hulp krijgen en kan je rustig herstellen
 
Hay meid,

Ik herken die lichte paniek en die onzekerheid in het begin. Inmiddels is Sven twee weken oud en voel ik me bijna weer de oude! Je wordt dus niet gek! Ik heb echt even gedacht dat ik me nooit meer mezelf zou worden maar een week later komt het helemaal goed. Vooral als mensen dan weggingen voelde ik die onrust en paniek.......geen idee waarom maar het was zo!

Liefs

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Terug
Bovenaan