Vandaag naar Vk geweest controle

He Meiden
Ik ben vanmorgen naar de vk geweest.Alles ging goed. Dat is altijd zo fijn om te horen ;)
Ze vertelde dat haar hoofdje al een beetje aan het indalen was (ze lag goed met hoofd naar beneden.)
Over 3 wk krijgen we info over wanneer we kunnen bellen enzo.Het komt allemaal zo dicht bij.
Ik hoorde dat indalen nog niet wilde zeggen dat ze eerder komt.

Beginnen jullie schatjes ook al in te dalen?
Vind het allemaal wel spannend hoor nu het dichterbij komt!
Ga het weekend de kleertjes wassen.

x
Mieka

Je hebt het beter getroffen dan ik. Vandaag 31 weken en op controle bij de gyn geweest. Bloeddruk veeeel te hoiog: 170/99. Vrijdag terug om een half uur aan de CTG te gaan. Alweer...

@Mieka, omdat het mijn derde is, is hij nog niet ingedaald. De vk zei dat het soms zelfs voorkomt dat dat pas gebeurd tijdens de bevalling.

Ik krijg volgende week het bevallingspraatje. Ach, ik weet het zo langzamerhand wel. Ik wil alleen dat ze op tijd komen (bij mijn eerste was het hoofdje er zo ongeveer al uit toen ze eens aankwam)

Indalen?? Die kleine ligt nog steeds dwars. Het mupke wil maaar niet anders liggen. maar, ik heb nog even (ben de laatste april mama). en idd bij de 3e kan het zijn dat de kleine pas indaalt bij de bevalling.

Inderdaad meike, indalen....waar??? Die kleine van mij gaat ook de hele dag en nacht nog goed heen en weer en draaien hoort daar ook zeker nog bij! Die heeft het hier voorlopig nog reuze naar zijn/haar zin! Ik zal waarschijnlijk ook wel een mei-moeder worden, maar we houden nog even hoop op april...

Terug
Bovenaan