A
Anoniem
Guest
Ik moet ff mijn verhaal kwijt hoor. Vandaag na 7 weken bij de gyn geweest en daar blijkt dus uit dat Nikki idd te groot was voor mij. Nu moet ik dus op suiker gaan testen om te kijken of ik dat misschien heb en ze daardoor zo groot was. Ik heb tijdens mijn zwangerschap zelfs speciaal gebeld om te vragen of ze me daarop konden testen en toen wilden ze dat niet, omdat ze geen speciale reden hadden om dat te doen. maar nu komen ze daar dus achteraf mee. Verder bleek ook dat ze met haar hoofdje verkeerd om lag en ze haar dus tijdens de geboorte hebben gedraaid in me. Ook had ik tijdens de bevaliing het gevoel dat mijn been eraf werd gerukt en nu vertelde ze me dat er waarschijnlijk zo'n druk op mijn bekken heeft gestaan dat de kop uit de kom gedrukt werd. het was verder wel een goed gesprek en de gyn was heel aardig en duidelijk en nu weet ik dus eindelijk waar die pijn door kwam.
Maar goed... verder is de knip gelukkig nu mooi geheeld alleen span ik mijn bekkenbodemspieren onbewust heel erg aan, waardoor ik nu dus nog zo'n pijn heb. moet nu dus oefeningen doen en als het over drie maanden nog niet over is dan moet ik naar de fysio. Dat betekent misschien ook nog drie maanden geen sex. Maar goed daar moeten we dan maar mee leven. Als het pijn doet is het ook niet echt fijn. Moest ff mijn verhaal kwijt hoor, was toch wel even heftig om dit alles te horen.
Groetjes Maaike
Maar goed... verder is de knip gelukkig nu mooi geheeld alleen span ik mijn bekkenbodemspieren onbewust heel erg aan, waardoor ik nu dus nog zo'n pijn heb. moet nu dus oefeningen doen en als het over drie maanden nog niet over is dan moet ik naar de fysio. Dat betekent misschien ook nog drie maanden geen sex. Maar goed daar moeten we dan maar mee leven. Als het pijn doet is het ook niet echt fijn. Moest ff mijn verhaal kwijt hoor, was toch wel even heftig om dit alles te horen.
Groetjes Maaike