vandaag nekplooimeting gehad!!!!

Hey meiden,

Vandaag de neklpooimeting gehad en bloedonderzoek!!!
Volgens de arts zag alles er normaal uit, maar de bloeduitslag moet nog verder het percentage berekend worden in hoevere ons kindje gezond is.
Maar nu  zijn we  alweer erg opgelucht en de echo duurde bijna een half uur en het was ontzettend mooi allemaal, heb ook een DVD meegekregen waar alle echo's van vandaag op stonden zelf ééntje van 3D kei leuk hoor!!! Moet deze DVD steeds meenemen en dan worden er steeds weer nieuwe echo's opgezet das echt super vindt ik!!!
Krijg trouwens met ongeveer 23 wk ook een uitgebereide echo dan gaan ze alle organen controleren van ons wondertje dat gebeurt in een prenataalcentrum in Düsseldorf!!!!

Nou meiden heel veel succes nog en tot weer eens!!!

Liefs Sandy

Zo, wat leuk zeg, al die echo's! Heb jij ff geluk dat je in Duitsland woont!
Maar het is je van harte gegund hoor, geniet er maar van! Fijn dat de uitslag goed was.

Liefs Karin

Wat fijn dat alles er goed uit ziet.

Verder ben ik heel erg jaloers hoor, een eigen dvd dat wil volgens mij elke vrouw wel. Geniet er maar lekker van.

Groetjes......

Hoi sandy,
Ik heb ook de nekplooi gehad en bloedonderzoek want ik ben 38 jaar.
Het was allemaal goed zo in hoeverre dat ze dat kunnen zien maar een goede uitslag is toch fijn om te horen. Ik heb 25 aug de 20 weken echo om afwijkingen vast te stellen ben heel benieuwd.
Liefs Wendy

Terug
Bovenaan