Vandaag niet mijn beste dag

Hoi meiden,

wat voel ik me beroerd vandaag! Ik heb diarree en ben kotsmisselijk!! Zou ik een griepje krijgen?? Zit mezelf vandaag lekker in de weg!
Hopelijk voel ik me morgen weer beter.

Of je gaat bevallen!!!
Je weet het maar nooit he... Lekker rustig aan doen, tijd voor jezelf nemen. Want als het wel een griepje is kan je maar beter nu je krachten sparen denk ik.

Mmm ik vind het ook een beetje killig hoor, zat net al te gapen en te kou rillen haha.
Maar idd als je een griepje krijgt rust maar goed uit, je hebt straks je kracht erg hard nodig..zal fijn zijn als je mentaal dan ook klaar bent..
xxx

nou ik ga tussen de middag nog mooi ff een tukkie doen ,elke dag dat doet me wel goed hoor kan ik weer ff bijslapen als ik s nachts weer veel wakker ben geweest.dus lekker op bed gaan liggen meid

Heb ik ook al een beetje last van van de week.. wordt misselijk wakker snachts en niet veel trek.. Vlgs mij ook teken van naderende bevalling...
sterkte! x

Nou meiden laten we hopen dat het een teken is van de naderende bevalling, maar eerlijk gezegd denk ik dat het gewoon een licht griepje is. Ik doe vandaag niet zo heel veel. Lekker rustig aan, alleen af en toe een wasje draaien en ophangen of in de droger doen.

Terug
Bovenaan