vandaag nod dag niet ongi!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hallo.........

heb van me nod dag en de duivels zijn nog niet geweest...

super goed nieuws ga morgen een test doen hoop zo dat ie positief is.

jullie zullen het snel horen!!!!

xsanne

Hey Sanne !
Wat spannend zeg voor je...zal duimen dat het raak is.
Morgen is mijn NOD dag, afgelopen donderdagnacht één keer een beetje bloed verloren.
Verder niks meer te bekennen...Afwachten dus maar.
Succes !
Liefs van Miena.

Hallo meiden,

Spannend hoor, ik hoop voor jullie dat het raak is. Ik ben gisteren ongesteld geworden, dus ik ga voor de volgende ronde.

Succes, ik ben benieuwd!!

Groetjes

hoi sanne

ook voor mij is het mijn nod en nog geen rood duiveltje te bekennen.
ik duim voor jou dat we je kunnen feliciteren.
succes met de test

groetjes mariska

Hoi meiden,

Spannend hoor! Mijn nod is pas 26 sept (denk ik). Als het goed is heb ik deze week mijn ei, hier wordt dus stevig geklust! En dan maar weer afwachten....
Ik hoop voor jullie dat het raak is!

hoi maris,

dat is toevalig hoop dat het bij jouw ook raak is.
ik ga morgen een test doen.
hoop echt dat ik zwanger ben maar we zijn pas 1 1|2 maand bezig dus het zou snel zijn maar het kan.

je hoort het wel morgen zal duimen voor je.

xxsanne

Hallo meiden,

Wij zijn met de derde ronde bezig. Maandag NOD en nog niet ongesteld. Heb gister getest negatief, vanmorgen getest ook negatief, maar dacht wel een licht streepje te zien. Maar ja, misschien ben ik gek aan t worden hahahahahahha. Veel meiden denken een licht streepje te zien op dit forum. Moet er ook steeds wel om lachen eigenlijk!!!!

Hebben we al nieuws van de andere meiden????

Ben erg benieuwd, want we zitten een beetje in hetzelfde schuitje. Ga zo testen bestellen via internet. Overmorgen maar weer ff testen. Kan bijna niet wachten!!!!!

Dikke kusssss

hey miena!

ik zag dat jij een beetje bloed had verloren ''s nachts en verder niets. kan je dan toch zwanger zijn? Ik heb gisteren bloed verloren en verder niets.

Terug
Bovenaan