Vandaag NOD, laatste poging zonder "hulp"

Hoi dames,
ik lees hier regelmatig mee (en leef mee ;) )maar plaats zelden een reactie. Ik heb veel geleerd van alles wat hier naar voren komt. Ik had 2,5 jaar geleden nooit gedacht dat ik ook in dit forum zou meelezen, maar helaas...
Geen aanwijsbare oorzaak maar al 2,5 jaar aan het proberen...
Vandaag NOD, en mocht het weer niet gelukt zijn dan beginnen we met IUI. Spannend maar ik hoop toch dat het niet nodig is!
Helaas vanmorgen (dag 28) een negatieve test. En de laatste tijd is mijn cyclus 27,28 dagen. Nog geen ongi dus er is nog wel hoop...
Jullie ook veel succes!!
Groetjes Janne

meid,wat is dat weer balen.
Mooi dat je kan zeggen dat er toch nog hoop is ondanks de negatieve test.

Ik hoop echt voor je dat de IUI niet nodig zal zijn,en dat je toch stiekum zwanger bent.

Wij hadden ook nooit gedacht hier aan te schuiven.Van mijn dochter was ik de 2e maand al zwanger (na ruim 10 jaar aan de pil te zijn geweest). Helaas laat een 2e kindje op zich wachten. We zijn nu bijna 1,5 jaar bezig.
Laatst onderzoeken gehad in zh.Mocht ik in september niet zwanger zijn,dan gaan we terug naar de gyn.Waarschijnlijk ook aan IUI beginnen.

Janne, veel succes, hou ons op de hoogte hoe het gaat?!
groetjes Fleur

Hoi Fleur,

Bedankt voor je reactie. Wij waren van ons 1e kindje ook bijna meteen zwanger en dan denk je heel naief dat het vast wel weer zo zal gaan, of in ieder geval binnen een jaar zoals bij de meeste stellen. Helaas zijn we nu dus al 2,5 jaar verder...
Na 1,5 jaar zijn we naar het ziekenhuis gegaan voor de bekende onderzoeken. er is geen aanwijsbare oorzaak, dus het zou "gewoon" moeten lukken... Tja, dat is makkelijk gezegd!!

Hier verder nog geen ongi, maar ik merk dat ik heel gespannen ben en dat kan een ongi natuurlijk ook wat uitstellen grrr....

Groetjes Janne

hoi Janne,
het zou gewoon moeten lukken....
tja daar hebben we niet zoveel aan!
En idd, ik merk bij mezelf ook altijd dat spanning niet echt helpt.
Als ik dan een test heb gedaan,en die is negatief word ik binnnen heel korte tijd ongesteld.
Lekker iets ...het menselijk lichaam.

Nou meid,sterkte,
ik lees wel hoe het afgelopen is.
geniet lekker van het mooie weer (ik ga zo weer aan het werk)
groetjes Fleur

Terug
Bovenaan