Vandaag NOD maar nog helemaal niks

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

Vandaag had ik mij NOD maar er is nog helemaal niks te bekennen.
Ik ben vanochtend ook begonnen met tempen. Hoop dat het niet nodig is elke dag op het zelfde tijdstip te tempen. Moet best vroeg mijn bed uit. Dus dan zou ik dus in het weekend mijn wekker moeten zetten . om half 6 bah.
Ik hoop dan natuurlijk dat ik nu zwanger ben. Maar ik ga niet te hard van stappel lopen want het kan nog alle kanten uit natuurlijk.
gewoon maar afwachten dus

Heel veel succes allemaal!!!!

Liefs Inge

Hey.
Spannend hoor, hoop dat de weg blijven bij je.
Heb alleen een vraag, waarom ben je  NU begonnen met tempen en niet op de dag dat je
menstruatie begon? Of is het meer om te kijken of je temp. hoog blijft?
Duim in ieder geval voor je dat het raak is!!!!!!

Groeten van Miena

Ik ben vanochtend begonnen omdat ik er vanuit ging vandaar ongi te worden.
En ik vanochtend om half 6 nog niet wist of het kwam ja of nee.
Dus vandaag dat ik vandaag ben begonnen.

Ik snap het...hihi
Zou alleen als ik jou was pas beginnen als je ongi echt begint, scheelt je een hoop ongemak 's ochtends vroeg.
Misschien is het wel raak en is het helemaal niet nodig....wat ik hoop voor je.
Maar ja, hierdoor kan je wel zien of je temp. hoog blijft....ook wel weer spannend toch?

Succes hoor.
Groeten van Miena.

Ja ik vind het ook heel erg spannend.
We zijn al 8 maanden bezig.
En mijn vriend gaat morgen naar het ziekenhuis voor een sperma test. (heeft maar 1 testikel) Dus ben daar ook best zenuwachtig voor.
Heb mijn temp van vanmorgen ook niet opgeschreven. ik dacht die schrijf ik pas op als de duivels er zijn.
Maar even kijken wat mijn temp morgen is.
vanochtend was het 36,7

Hey.

Spannend zeg voor jullie, hoop dat er niks mis is met zijn zaad en dat jullie gewoon zwanger kunnen worden met één testikel. Ik zelf zou het niet weten.
Helaas duurt het wel even voordat je de uitslag hiervan krijgt, dus dat word nog even in de zenuwen zitten.
Weet je ook wat jou temp. normaal is...ik weet n.l niet of jou temp. hoog is met 36.7
Bij mij is dit mijn normale temp. Hij is boven de 37 als hij hoog is.
Afwachten dus......Nog geen duivels te bekennen bij je?
Duim voor je hoor.

Groeten van Miena.

hoi meiden!!

zelf zit ik nu op dag 31 nog geen duivels te bekennen
ronde 4 eerste kindje
gisteren in opwelling getest helaas negatief
dus of de duivels zijn deze maand later dan ooit of nog niet genoeg hormonen aangemaakt

spannend!!!

jullie ook succes xx

hey,

Ik ben nog niet ongesteld .
Maar ik juich nog niet te hard.
Mijn vriend heeft vanochtend zijn kwakkie weg gebracht waarschijnlijk morgen de uitslag al!!

Hoop zo dat het raak is. Dan kunnen we het met kerst vertellen lijkt me zo leuk.
Dan geven we een truitje met een tekst er op. iets van mag ik deze dragen al ik kom logeren ofzo.

liefs Inge

Hoe gaat het bij julie?

Terug
Bovenaan