Vandaag NOD maar nog NOT duivels te zien.

A

Anoniem

Guest
Ja de titel zegt het al. Not op mn NOD te zien. Snap er niks meer van. Toch nog enige lichte gevoeltjes rommelen alsof mn ongi er toch aan komt. Maar tot nu toe niks. Vind wel erg raar allemaaal. Als ze dan toch komen dan liever direct kan ik me kop eens ergens anders aan zetten. Me zus zegt dat mn ongi kan weg blijven door de stress...pff nou hoop niet dat dat het geval is. Wel heb ik wit slijm uit mn vagina srry... vanmorgen op de wc verloor ik een wit vlokje klein niet groot. Zal wel dat witte slijm zijn.
Borsten staan niet meer onder spanning zijn erg soepel wel doen ze zeer. Das een van de rede dat ik toch denk dat de duivels komen. Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjesss

leuk he wachten onze favoriete hobby :) haha sterkte met wachten en niet meer piekeren dan ik
:)

liefs

ja heeeeerlijk dat wachten, maar goed moet nu positief blijven ookal komen de duivels wat ik nog steeds denk.... :-/ alleeeen wannneeeeer????
Geduldddddd hahaha

Toch duivels om de hoek, teminste een vlekje rood met afvegen we wachten af ze komen door! Op naar ronde 3...

o balen zeg babe maar ongi is ook weer duidelijkheid dat eindeloze wachten is ook niet fijn. hoop dat je snel positieve test heb

veel liefs

balen van ongi, liever een positieve test. succes bij de volgende ronde. liefs,

Ja had bij het afvegen dus een doorzichtige drupje eigenlijk kan je amper zien. hele avond op een feest gezeten met maand verband om. Geen spoortje bloed te vinden. Word er eerlijk gezegt niet goed van. Laat die duivels nou maar echt komen maar kweet het allemaal niet meer...ben gewoon moe van 2weken bijna in spanning te zitten en dan zoeen domper. Ben echt moe van de spanning, als die klote duivels dan komen laat nu maar komen dan. En niet over 3 dagen. Sorry dat ik zo zeur mag eigenlijk niet, aangezien ik net bezig ben. Ben echt een zeurkous moest het ff kwijt. Ik zie wel hoe het loopt hou jullie op de hoogte.

Groetjes

Terug
Bovenaan