Vandaag NOD na 1e IUI

hey meiden..
vandaag is mijn NOD en heb er vanmorgen direct een testje tegenaan gegooid omdat ik nieuwschierig was waarom ik nog geen krampen had enzo.. ja heb wel heeeeel afentoe 1 a 4 x krampjes op een dag maar zo mag je ze eigenlijk niet noemen..
maar goed.. de test gaf negatief aan.. en de duivels zijn dus nog nergens te bekennen die zich normaal wel een paar dagen van te voren melden door pijnscheuten..

ik was er zelf al wel een beetje negatief over dat het niet zou lukken.. want het is maar 10% meer kans ongeveer.. maar ja de tranen zullen straks wel weer komen wanneer de duivels zich wel melden..

ppff.. ik kan dat 2e streepje op de test er wel in kijken..

wie is er hier allemaal zwanger geworden van IUI en welke behandeling?

liefs en alvast een heeeel vruchtbaar goed 2012..

mirjam..

dank je Fleur..

op 1 of andere manier heb ik er helemaal geen vertrouwen meer in.. er kan bij ons maar geen reden gevonden worden..:(

vanavond gaan er 2 doe een wens pijlen de lucht in.. misschien hebben die meer effect als de wensballon van vorig jaar..

een gezond en gelukkig 2012 gewenst iig..

xxx

Meis, komop. Je hebt nog 5 pogingen tegaan. Al weet ik van mezelf dat ik het de eerste keer ook zo'n grote teleurstelling vond. Alles is in orde en op het juiste moment,waarom lukt het dan toch niet? Bij ons is er ook nooit een reden gevonden waarom ik niet zwanger werd. (Bij de eerste was ik met 2 maanden al zwanger, nu pas na 2,5 jaar). Zet hem op, 2012 word hopelijk een mooi jaar voor iedereen!
groetjes Fleur

even een update,.

nog steeds geen duivels te bekennen.. ggrr..
van mij mogen ze komen dan kunnen we snel weer starten met een nieuwe ronde..

Ik hoop dat onze "doe een wens" pijl van gisteren snel uitkomt..

xxx

Bij mij mocht iui niet baten heb er 7 gehad. Ben bij de eerste ivf wel zwanger geworden. Dit heeft ook meer percentage kans vandaar dat we dat toch een keer wilde proberen nu hopen dat het goed blijft gaan. Ze hadden 2 bevruchten eitjes terug gezet waarvan er nu nog maar eentje het heeft overleefd. De andere daar zagen we na 11 weken geen hart actie meer. Ze eggen geniet ervan, dat probeer ik maar ik ben blij als we een geezond kindje krijgen. Ik wilde er heel graag 2 maar nu ik al ziels gelukkig ben met een gezonde zou ik niet weer voor ivf kiezen denk ik.

Terug
Bovenaan