vandaag NOD, nog niets

Hoi meiden,

Als mijn eisprong 13 mei was, moet vandaag mijn NOD zijn en het zou betekenen dat ik voor het eerst sinds de curettage eind januari weer een keurige cyclus van 28 dagen heb. Ik ben hartstikke zenuwachtig en voel van alles of ik denk van alles te voelen. Dat laatste is ook niet onmogelijk. Mega spannend weer, we hebben een lange periode om de dag geklust dus daar kan het niet aan liggen. Ik zal vandaag wel weer 100 x naar het toilet lopen op mijn werk, zenuwslopend altijd toch weer die dagen rond je NOD. Voor iedereen die ook in spanning zit, sterkte !

Liefs,
Luna

Hoi Luna,

Ik wilde net een berichtje voor je plaatsen hoe het met je was..Wat spannend he?? Ik weet precies wat je meemaakt nu,,,want ik voel precies hetzelfde...Ik heb nog steeds een zeurend gevoel laag onder in mijn buik. Maar af en toe denk ik zal het geen spierpijn zijn heb n.l flink gesport afgelopen weekend, maar dat voelt toch anders..grrr ik word nu al gek van mezelf!! Mijn borsten zijn niet groter of gespannen volgens mij...Ook wij hebben bijna deze hele cycles om de dag geklust,,,dus daar kan het zeker niet aan liggen...

Afwachten geblazen,,,meer kunnen we helaas niet doen!!!

Sterkte met deze onzekere periode!!

Liefs moi xxxx

Hoi Luna,
Ik wil je vandaag veel succes wensen en duim voor je dat dit de laatste keer is dat je zo in spanning zit en dat je weer gewoon zwanger bent. Heel veel sterkte en ik denk aan je

Groetjes bianca H

Terug
Bovenaan