vandaag NOD......Spannend!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hallo meiden, zoals ik in me berichtje gister al uit legde, is het vandaag mijn eerste nod dag...
hopelijk blijft het weg, maar ik heb al sinds 2 weken ongeveer een ongigevoel en helaas heb ik dit nog steeds, verder ook een opgeblazen gevoel maarja dit zegt niets helaas.
maarja elke keer heb ik veel slijmverlies dus dan denk ik alweer van ojee zou het nu dan doorbreken??? Wat een spannende tijd zeg! en dat voor mijn 2e kindje, bij mijn eerste dacht ik echt helemaal nergens aan omdat ik echt niet wist dat ik zwanger was en toen was ik binnen een maand zwanger en nu ben ik er zo mee bezig...wat zijn wij vrouwen toch eigenlijk druktemakers zeg!!!!!!!!!!!!
nou, als de duiveltjes vandaag nog komen (of natuurlijk niet)) dan horen jullie het als eerste!!!!!

liefs venessa

Hallo!

en nog steeds geen rode duivels~?? vreselijk dat wachten!
succes!

gr,
Leonie75

hey meiden,
nou nog steeds geen ongi te bekennen hoor, vanmiddag nog een tampontest gedaan en helemaal niets dus. ik heb wel die ongipijn nog steeds maa dat heb ik eigenlijk al 2 weken nu, dus daar kan ik niet vanuit gaan, wel leek het vanmorgen toen ik onder de douche vandaag kwam of mijn borsten iets groter  zijn als normaal, maarja dat kan natuurlijk ook zijn omdat ik dat graag wil zien, ik wacht gewoon nog even af want ik lees heel veel op het forum dat ze pas posi testen na een paar dagen overtijd te zijn , dus ik probeer gewoon ook nog even te wachten(als het lukt)

ik hou jullie zeker op de hoogte!!!!!!!!!

liefs venessa

Hoi Venessa,
spannend he dat wachten.
Ik hoop voor je dat het raak is.
Groetjes V.

SPANNEND
ben heel benieuwd.
succes!

nu maar hopen dat het weer meteen raak is he
haha

Spannend joh!
Hopelijk kan je binnenkort testen!!!