vandaag NOD. Temperaturen?

A

Anoniem

Guest

Hoi Meiden van het goede zwangere leven.

Vandaag NOD. Moet ik temperaturen? Moet de temperatuur hoog of laag zijn? Wanneer wil het zeggen dat je eventueel zwanger bent? Een lage of hoge temperatuur?

Veel succes allemaal!!!

Aicha.

Goeie vraag, durf ik je geen antwoord op te geven, maar ik zou wel vast temperaturen zodat je in ieder geval weet wat de temperatuur is ...

succes

Hoi Natascha bedankt voor je reactie, mijn temperatuur is momenteel C37.1

Aicha.

Hoi,
Misschien moet je gewoon even een zwangerschapstest doen ik wordt n.l.
wel niewsgierig naar de afloop jij niet??
Gr Barbara

Barbara, Meid,

Ik besterf het hier...

Ik ben bang dat de uitslag negatief is omdat ik te vroeg gestest heb ofzo.... aaargh....hahaha, dit is leuke spanning en irritante spannign tegelijk hahaha!!!!

Das wel zo...ik was vorige maand 7 dagen overtijd en testte de eerste dag overtijd...negatief...misschien te vroeg? Dus na  6 dagen later  weer... en negatief...daarna werd ik ongi

Maar aan de andere kant...als je niet zwanger bent word je toch wel ongi, dus dan ben je toch al teleurgesteld...

lastig en spannend

Hoi,

Als je temperatuurt moet je dit je hele cyclus doen... anders heeft het geen zin. Je meet je temp trouwens om te kijken of er een eisprong is. En als je temp hoog blijft kan je zwanger zijn. (hoeft dus niet) Vaak daalt je temp weer als je ongi wordt. Dan begin je weer met tempen. Meer info op

www.babybrabbel.nl

daar staan ook lijsten die je kan uitprinten om het invullen wat overzichtelijker te maken.

Doei doei

Bloempje-777   *   NOD 5 febr   *   1e kindje   *   ronde 16

Terug
Bovenaan