Vandaag nod, test nega, temp hoog....kan het???hoop zo na ronde 20!!! Help!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!! kan ik zwanger zijn?? vandaag nod, test negatief, maar temp juist wel hoog, 37.3!!!! heb verder nergens last van...ik hoop zo dat het nu raak is!!! ik zit in ronde 20, het duurt altijd al zòò``o lang.....
wie geeft antwoord??>?

Liefs Mij

Hoi Emmie,

Ik hoop voor je dat je zwanger bent. Na 20 rondes kan ik me heel goed voorstellen dat je geduld op is. Heel veel succes met afwachten. Als je test negatief is wil niet zeggen dat je niet zwanger bent.  Als je ongi  niet komt gewoon over een paar dagen weer testen. Ben je anders altijd op tijd en heb je  dan wel ongiklachten? Ik zal  voor je duimen.

Hoi Emmie,

Ik hoop met je mee!! Een hoge temp. is natuurlijk een goede indicatie. Beter dan een nega test. Ik wil je geen valse hoop geven. Ik zou een weekje afwachten als ik jou was en dan nogmaals testen.
In de tussentijd raak je dan echt goed overtijd en krijgt je lijf de kans om lekker hormonen te produceren. Ik snap dat het moeilijk is maar zoals nu heb je toch geen zekerheid. Zelf denk ik ook altijd: oke de test is nega maar geen ongi te bekennen. Ik heb vast te vroeg getest. Na een week is of de ongi gekomen of je bent zwanger. Blijf wel tempen. Als de temp daalt weet je dat de uitslag van de test juist was...

Groetjes,

M3

PS: Ik houd je hier ff in de gaten; ik gun het je enorm.

Lieve allemaal

Ik heb meest last van gevoelige borsten de 2 weken voor mijn nod, nu  bijna niet
en ik heb slijmverlies, ook al anderhalve week..ik heb altijd een cycles van 35-36 dagen, nooit meer! maar dan is op dag 36 zeker mijn temp gedaald!! nou ja, afwachten dan maar... pffff...ik vind deze onzekerheid al helemaal niks...ik heb wel met ovu testen gewerkt van deze maand,   ik had een duidelijke streep, maar hoelang duurt het dan voor je ongi bent?? staat daar een bepaalde tijd voor???
bedankt voor jullie reactie meiden! Super!

Liefs Em

Hoi Emmie.

Die hoge temp is inderdaad positief. Nu afwachten of hij niet gaat dalen ineens. Dan weet je natuurlijk alsnog genoeg.
Ook ik zou zeggen, wacht nog een paar dagen af, blijf temperaturen en is er dan nog niets verschenen....dan opnieuw testen.
Ik hoop voor je dan je dan heel goed nieuws mag krijgen.

Hou je ons op de hoogte?

Groet Til

hoi Emmie,

ook ik hoop voor je dat het goed nieuws wordt voor je!
Dat je temperatuur hoog is geeft volgens mij meer hoop dan een negatieve test, het kan ook zijn dat je lichaam gewoon nog niet genoeg hormonen heeft aangemaakt om de test positief te laten zijn.

Nou ik duim voor je en laat het hier maar weten,

Tamar

Ha meiden, vanmorgen was mijn temp naar 37.0 gekachelddus ik ben er bang voor........zucht...ik laat het   wel weten...Bedankt voor jullie berichtjes! super lief! Em

Terug
Bovenaan