vandaag NOD, voorstellen, tip tegen "test-stress"

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,
Spannend allemaal...

Ik ben nieuw op dit forum en ik heb een aantal van jullie berichten met veel interesse gelezen.
Net als o.a. mir en go heb ik vandaag ook de grote NOD....

Even voorstellen: ik ben een beetje oude doos van 37 en al een jaar aktief bezig met mijn vriend. We zijn 4 jaar samen. Eerlijk gezegd duurt het ons best lang dus we zijn afgelopen week begonnen aan de vruchtbaarheids-onderzoeken in het ziekenhuis.

Sinds 2 weken heb ik nu krampjes in mijn onderbuik (heb ik normaal alleen tijdens eisprong en krampen tijdens mijn ongesteldheid, dat voelt nu totaal anders). Ik voel me wat vaag en emotioneel (huilen en boos om niets).Sinds een paar dagen ook soms een klein klein beetje misselijk en pijnlijke borsten. Pijn in onderrug, soms in liezen. Geen trek, naja. Of heel knap schijnzwanger of...

Iedereen heel veel geluk met de dunne of dikke streepjes of in de volgende ronde.

Tip tegen test-stress: ik heb een laatst een kaars gekocht, als die eindelijk op en er is nog geen spoortje bloed dan mag ik testen. (testje in discipline zeg pfff)

Hij brandt voor ons allen.

Tot snel,
Yeeha

Hoi,

Wanneer het kaarsje voor ons allen brand dan is hij gauw op natuurlijk!! En kun je snel gaat testen.
Hoop voor je dat hij positief antwoord zal geven!!

suc6
Ineke

Hoi Yeeha,

Ben ik blij dat ik niet alleen zit te stressen, ik begin nu toch langzaam gek te worden. Ik begin nu ook echt te twijfelen of ik morgen wel moet testen, misschien moet ik toch nog een paar daagjes wachten, ik weet het niet meer.
De tip van de kaars vind ik wel een hele goeie, ik ga er ook een aansteken, heb je tenminste iets anders om op te focussen.
Nou meid, toi toi toi en we houden elkaar op de hoogte.

Mir

Terug
Bovenaan