Vandaag NOD, wie nog meer??

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Wie had er nog meer zijn NOD vandaag??
Het wordt nu toch echt spannend hoor! De Red Devils zijn er nog niet, dus de hoop is nog niet weg. Enne ... ben steeds beetje misselijk, maar heb ook licht zeurende pijn in onderbuik, het kan dus nog alle kanten op!
Duimen jullie mee, duim ik voor jullie.

Bye, liefs Jeany

Ik vroeg me al af hoe het met je was. Ze zijn er nog niet dus dat is een heel goed teken! hahahaha (logisch he).

Hoop doet leven (maar maakt het ook leven?)

succes met wachten, hoe lang wacht je voor een test?

Groetjes talke

Hey Talke,
Wat zou jij doen?? Vrijdag, ofzo? Heb wel buikpijn hoor, maar dat had ik gisteravond ook, vanmorgen was het weer weg?
Ben echt superbenieuwd! Wanneer heb jij je NOD?

Groetjes mij

Ik had mezelf voorgenomen als ik nog eens zwanger zou worden te wachten tot 10 dagen! aug mk gehad. Maar ik ben daar alweer vanaf gestapt. Als je tot vrijdag kunt wachten............... Dat zou ik in ieder geval wel doen dan heeft je lichaam een midweek (haha) de   tijd gehad om HCG aan te maken.

Wij zitten in ronde 7 en we moeten nog wachten tot de 26ste. Midden in de klusweek en ik denk dat ik vandaag mijn ei heb gevoeld.

duim duim duim duim duim

groetjes
talke

So Talke, dat wordt knuffelen vanavond hihihi!! Jij knuffelt en ik wacht, hebben we allebei wat te doen!!
Gr. Jeany

Ik weet niet wat wijsheid is hoor. Als we het om de dag doen dan hebben we ook "veel zin" zeg maar. We hebben het eergisteren en gisteren gedaan (gisteren was al een beetje minder leuk dan eergisteren). Dus ik denk dat we vandaag overslaan of niet?

IK WEET HET NIET! het moet ook leuk blijven, toch?

Groetjes talke

ooooooo ik zie dat jij tips in de bieb haalt? we blijven het zeker deze hele week doen, we zijn al eens in eerder ronden eerder opgehouden en later in de minder vruchtbare dagen (als we dus meer zin hadden) wel weer.

Ik heb inderdaad vaker gelezen dat men "verkeerd klust"

Als je meer tips hebt hoor ik het wel

groetjes
talke

Hey Talke,

Tja, dat is wel moeilijk hoor!! Het moet wel leuk blijven, net wat je zegt!! En wat je vertelde over je mk, dat is superrot, maar je weet in ieder geval wel dat je zwanger kan raken. En dat alleen is al super belangrijk. Ik heb voor mijn eerste kindje ook een mk gehad, ging daarna rauwe tarwekiemen eten op advies van Dr. Vogel, supergoor, maar het hielp wel. Je bent na zo'n mk voor je leven onzeker als je zw bent, dat is wel balen. Bovendien heb ik ook nog altijd heel erg buikpijn als ik zw ben!
Maar ik duim voor je dat deze ronde 7 RAAK is. (en ik begin steeds meer te twijfelen, volgens mij zijn die rode krengen in aantocht, shit!!)

xxx Jeany

Terug
Bovenaan