vandaag NOD, wie nog meer......

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

vandaag is mijn NOD dag
heb nog geen test gedaan, nog even wachten denk ik
ik wil niet teleurgesteld worden, en als er dan geen streepje komt denk ik dan het is nog te vroeg, later nog eens testen
dus heb ik besloten om nog maar even te wachten
zijn er nog meiden die vandaag NOD dag hebben en misschien al getest hebben
laat maar wat weten ik ben benieuwd
wij zitten in de 2de ronde voor 2de kindje

groetjes
Tess

Hallo Tess,

Wat spannend zeg! Heb je al het gevoel dat de RD eraan komen? Ik heb niet mijn NOD vandaag dat is pas de 20e, maar ik leef met je mee! Het is altijd zo spannend rond je NOD datum. Ik heb me altijd voorgenomen om een dag na mijn NOD te testen, dus zou ik het niet de 20e worden dan test ik een dag later. Nou we lezen wel hoe het afloopt!
Succes en ik  voor je dat de RD wegblijven en je zwanger bent.

Liefs Yvonne

hoi
kweet het niet echt
het is nog maar de 2 de keer dat ik ongesteld ben geworden na mijn bevalling
ik heb 5 maanden borst voeding geven en geen enkele keer ongesteld geworden
mijn cyclus was altijd 28 dag dus ik hou die maar aan
ik ben wel moe dus dat dan wijzen op een zwangerschap maar ik heb dan ook weer uitslag in mijn gezicht en dat wijst op ongesteldheid
ik weet het echt niet
we zullen wel zien

Op kwaaltjes kun je nooit vertrouwen he? Vervelend is dat hoor! Nou laat het maar horen als je meer weet!

Liefs Yvonne

Hoi Tess!

Bij mij niet vandaag, maar overmorgen. Heb wel voor het weekend beetje rozig/bruin bloed verloren wat kan duiden op innesteling.. Heb jij dat ook gehad?? Ikvind het zoooooooo spannend, vanmorgen al even een test gedaan, kon gewoon niet wachten, maar helaas niets.. Hou jij me op de hoogte??

groet, Suza

Hi meiden!

Vandaag ook mijn NOD. Morgenochtend mag ik eindelijk testen van mezelf! Als dan de RD ´s nog maar niet verschenen zijn... Spannend !!!!
Wat betreft de kwaaltjes: ik weet t niet meer, hoor. Wel kleine steekjes (vooral tijdens mn innestelingsdagen) en ook rugpijn, pukkeltjes en een opgezette buik. Maar ja... dat kan natuurlijk ook gewoon mn ongesteldheid zijn. We zien het morgen!

Houden jullie het nog een beetje uit?? STERKTE !!

Groetjes, Faye

hoi meiden

ik weet het, het is ontzettend spannend he
ik dacht dat ik nog een zwangerschaptest had liggen maar dat lijkt nu niet meer het geval dus ik ga zeker nog tegen overmorgen moeten wachten om te testen,
ik hoop voor jullie dat we samen allemaal goed nieuws aan elkaar kunnen vertellen een dezer dagen
vele groetjes
tess

Hee meiden,

Ik had mijn nod afgelopen zondag moeten hebben maar ik heb nog geen RD gezien gelukkig.
Ik ben morgen eerst jarig en woensdag moet ik werken donderdag vrij dan ga ik testen.
Ik heb wel wat buikpijn niet zoveel als normaal maar ja dat kan ook twee kanten op.
We duimen gewoon nog ff!

Gr: Poppie 2

Terug
Bovenaan