Vandaag NOD!!!!!!Wie nog meer!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Zoals de titel al zegd,vandaag mijn NOD!!!Wie nog meer???
Zit in ronde 14 voor ons tweede kindje!Bij Jesse, mijn zoontje was ik in de tweede ronde zwanger, nu dus in ronde 14.
We zitten wel al in de mm maar alles is prima!Heb nu 4 x clomid gehad, maar dat is het toch niet voor mij!Ik ga als ik wel ongi word over op het spuiten van Menopur, en pregnyl!Hopen dat dat niet nodig is!!!Normaal heb ik al anderhalve week van te voren buikpijn en nu niet!Heb wel een soort blaasontsteking gevoel, net of ik steeds moet plassen, maar geen buikpijn, ook zijn mijn borsten wat gevoelig!Maar zoals in eerder topic komt er melk uit, wat ik erg vreemd vind.Heb daarover het zh al gebeld, maar moest maar afwachten!Maar dat is nu juist het meoilijke he???

Hoop wat van jullie te horen, kunnen we samen wachten!!!!En hopen natuurlijk!!!

Kus mamavanjesse

hoi mamavanjesse

ik heb niet mijn nod vandaag...maar pas volgende week :) maar was ff benieuwd wanneer je gaat testen!!

gezien het melk lekken en vandaag je nod.......

succes!!!

Hallo mamavanjesse,
Ook ik heb vandaag mij NOD!!!!!!!!!!!!!!
In april ben ik al gestopt met de pil maar afgelopen maand er pas echt voor gegaan dus we zijn benieuwd!!!
Heb last van krampen in mijn buik en gevoelige borsten..........

Maar rustig afwachten en hopen dat het raak is!

Succes!

Liefs Lusana

Hey meiden,

Heb vanmiddag getest, negatief!!!Heb ook erge hoodfpijn dus ben bang dat ik vannacht of morgen ongi ga worden.
Ga denk ik morgen of zondag nog een keer testen, als ik nog niet ongi ben.
Geen bloed geeft moed!!!haha!

gr mamavanjesse

Mijn NOD was gisteren..... vanmorgen getest negatief helaas.... zondag nog een test doen als ik nog niet ongie ben.

Liefs Phoebe

Vanmiddag getest..... en....... ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan en we nog even onze mond kunnen houden.....

Ik hoop dat het voor jullie ook allemaal snel raak is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs Lusana

Hey meiden,

Lusana GEFELICITEERD!!!!Super zeg!!!!
Ik had vanmorgen ook al een stukje getypt maar toen deed de computer raar!
Heb vanmorgen weer getest,negatief!Heb ook sinds vanmorgen buikpijn!We wachten maar af,.
Als ik maandag nog niet ongui ben, bel ik gewoon het ziekenhuis, wordt hier best onzeker van(wel/niet overtijd, lekkende borsten)wil gewoon dat ze een bloedtest doen!
Gisteren las ik via hyves dat een vriendin zwanger is, was natuurlijk weer huilen, niet omdat ik het haar niet gun, maar omdat jezelf ook zo graag wilt!!!!

Hoe is het met de anderen die gisteren hun NOD hadden???

liefs mamavanjesse

Terug
Bovenaan