Vandaag NOD

<p>Hallo dames, vandaag is mijn NOD en nog niet ongi (fingers crossed). Vanmorgen een testje gedaan, maar helaas negatief! Ik hoop zo dat het deze ronde (ronde 2) raak is. Voel me wel bij vlagen misselijk, en mijn linkerborst is echt wel gevoelig. Maar kan natuurlijk ook zijn dat mijn lichaam me voor de gek houdt! Ik heb echt veel witte vloed (sorry), zo erg dat ik het eruit voel komen (nogmaals sorry). Ik ben zo zenuwachtig! Kga zo nog ern test halen, zodat als het niet komt dit weekend, ik maandag kan testen! </p><p> </p><p>Liefs Larissa</p>
 
Spannend! En ik geloof dat we allemaal wel gewend zijn aan iets te veel details hoor, dus sorry is (wat mij betreft in ieder geval) niet nodig ;)
 
Ik duim met je mee!
 
Ja ik vind het echt spannend! Normaal had ik nu alwel ongi moeten zijn. Maar ik hou me voor dat het nog wel komt. Anders is de teleurstelling alleen maar groter! 
Ladyance ik duim voor je!
 
Succes dames, spannend!!
bij 2 van mijn 3 zwangerschappen testte ik pas 6 dagen na NOD positief. Terwijl ik gewoon een cyclus heb van 29 dagen. Dus als je niet meteen positief test en je wordt niet ongesteld, heb geduld en hou moed! Ik hoop voor jullie op positieve testen komende week??
 
Om de 10 minuten naar de wc ?. Geen ongi, 2 tellen opluchting, weer zenuwen. Hahaha. Ecbt bizar hoe erg ik er mee bezig ben. Had dit eigenlijk niet verwacht van mezelf. Want ben eigenlijk heel erg nuchter.ik maak mezelf echt helemaal gek!
 
Babywish, dat van die witte vloed had ik ook heel erg afgelopen dagen! Vanmorgen een heeeeel licht positieve test gehad, dus wie weet komt ie voor jou ook nog wel. Mijn NOD was 17 juni...
 
Terug
Bovenaan