Vandaag NOD!?!

A

Anoniem

Guest
Vandaag is mijn NOD. Heb eigenlijk geen gevoel, ja, al nu bijna 2 weken krampen/steekjes in mijn buik. Maar ja, wie zal het zeggen. Denk er wel continu aan dat ik ongi moet worden. Hoop het natuurlijk niet, maar verwacht het eigenlijk wel een beetje. Heb nog niks verkleuring gehad. Geen bruin bloed ofzoiets. Wel een beetje wit/gele afscheiding, maar that's it. Sorry voor dit smakelijke verhaal tijdens de lunch. Ben benieuwd, maar vind het vandaag niet zo spannend meer als van de week. Wil het wel heel graag, maar de zenuwen zijn echt een beetje weg. Nou, ik laat het wel horen.

Hallo Patricia

Ik herken die onzekerheid wel ,ook ik had dat gevoel vanmorgen en plaatste een berichtje .Vooral die steken onder in mijn buik vond ik raar, want dat is me nooit eerder opgevallen. ik denk dat we alleen maar kunnen hopen, en kunnen afwachten ,ik moet wachten tot 12-10,voor jou hoop ik dat het raak is ,nou meid sterkte hoor,ik zal aan je denken groetjes.

Hallo meiden,
Heb ik ook, en hele gespannen borsten, maar dat kan ook zijn omdat ik over 2 dagen ongi moet worden. Die gespannen borsten waren er ineens zomaar 3 dagen!
Heb ik anders nooit, ja.. 1 dag ofzo.
Ik ben er helemaal zenuwachtig van.
Groetjes Carolien

Terug
Bovenaan