Vandaag NOD

A

Anoniem

Guest
Vandaag zou de dag moeten zijn van de NOD maar ik voel nog helemaal niks.
Ja opgezette borsten enzo dat wel.

Oh ik hoop toch zo dat het raak is. Toen ik met de pil was gestopt was ik ook na 2 maanden zwanger, dat is helaas dus miskraam geworden, zou het wel lekker vinden als het nu ook alweer raak was. Dat scheelt een hoop spanning en sensatie.

Maar we moeten afwachten en duimen en duimen

Hoi,

Ik leef helemaal met je mee! Heb vandaag ook mijn NOD.
Als je vandaag niet ongi wordt (dat hopen we immers!!!), test je dan meteen morgenvroeg of wacht je nog wat langer? Ik heb n.l. nog nooit getest en heb zo'n test ook nog niet in huis gehaald........anders moet ik vandaag misschien toch nog even snel naar de drogist.......?

Een fijn weekend en GOOD LUCK

Hoi Cat,

Ik ken dat gevoel wel van zal het nou wel of zal het nou niet erg verwarrend allemaal !

Hopelijk blijft het weg en kun je ons snel iets positiefs melden!

succes Chili

Als ik woensdag nog niet ongi ben, dan zal ik de eerste zijn die naar de dok holt om een test te halen.
Ben zo netjes op tijd geweest na het stoppen met de pil, miskraam en operatie dat ik het bijna niet snap waarom het nu nog niet aanwezig is. Ben stikzenuwachtig misschien blijft het daarom wel weg??

spannend allemaal..ikzelf had vandaag ook mijn NOD. Gisteren dus 1 dag eerder ongesteld..

Echt spannend!! Ik hoop voor je dat je het raak is!

Ik heb op de NOD-lijst staan dat ik 10-3 mijn nod heb, maar ik had deze ronde het gevoel dat ik heeeel vroeg mijn eisprong had en dat is dus al ruim 2 weken geleden. Ik ging er dus vanuit dat ik eerder ongesteld zou worden, maar ben het nog niet. Dus ik moet sowieso nog afwachten tot 10 maart. Maar ik heb helemaal geen zwangershapskenmerken, dus ik ga ervan uit dat ik volgende week toch ongesteld wordt.

Succes!!
groetjes

Terug
Bovenaan