Vandaag NOD

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Vandaag is mijn NOD maar nog geen rode duivels. Nu heb ik wel alle verschijnselen van ongi. Ik heb last van mn rug en het is net of ik   spierpijn aan de zijkanten van mn borsten heb. Ik moet zeggen dat mn buik niet echt zeer doet maar voelt wel vreemd, ik heb last van een opgeblazen gevoel.(misschien maar even een rennie nemen hahahaha)  Ik ga er maar vanuit dat ik  het morgen word. Weet je wat  wel heel vreemd is. Ik ben de laatste 2 dagen heel erg duizelig. Hebben meer meiden hier last van vlak voordat ze ongi moeten worden? Ik durf gewoon niet te hopen op een zwangerschap. Bang dat ik weer teleurgesteld ben.

Ik laat jullie morgen weten of die rode duivels te voorschijn zijn  gekomen.

Groetjes Monique  

Niekie,

Wat spannend allemaal meid, nog steeds niet ongesteld....
Als ik jou symptonen zo hoort dan zou ik haast denken... maar niet te snel juichen.
Je lichaam kan hele gekke dingen doen.

Meid wanneer wil je gaan testen... Hou je het zolang vol..????

Liefs
Jeannette

Hoi

Als ik na het weekend nog niet ongi ben geworden dan ga ik een test doen. Maar heb sterk gevoel dat het zover niet zal komen maar we wachten af.
Voor jou wordt het nu ook spannend he. Ik wou dat ik nergens last van had. Mijn vriendin voelde ook helemaal niets en was hartstikke zwanger!!!!

Misschien kunnen we volgende week op dezelfde dag een test doen hahaha

Laten we het hopen!

Groetjes Monique

Meid ik hoop zo voor je dat het raak is....

Hopelijk kunnen we inderdaad volgende weerk samen testen.
Maar denk ook inderdaad niet dat het zo ver zal komen.
Heb ze net wel gekocht van Clear Blue 3 stuks gewoon voor in huis te hebben.

Maar ik heb net ook al op het forum geschreven dat ik net een beetje roze afscheiding had....
Heb ook nog niet het gevoel dat ik het moet worden...
Heb helemaal nergens last van.... precies het tegenover gestelde van wat jij hebt.
Gek hé....!!!!!
Neem aan dat het vannacht dan wel zal doorzetten maar 4 dagen te vroeg.

Laten we maar gewoon elkaar op de hoogte houden en we zien wel...

Duim duim duim....

Héél véél liefs
Jeannette

Terug
Bovenaan