Vandaag NOD.....

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Vandaag mijn NOD. Nog niks te zien, maar dat zegt niks. Het enige vreemde is dat ik deze maand bijna nergens last van heb gehad. Wel iets gevoeligere tepels, maar daar bleef het bij. Als ik terug kijk had ik dit bij onze zoon ook. Bij de miskramen veel klachten, en bij het zwanger zijn weinig klachten. Alleen bij onze zoon wist ik het heel zeker dat ik zwanger was. 3 Dagen voor NOD al getest, en positief. Dit durfde ik dit keer niet weer te doen. Kan me ook bijna niet voorstellen dat het raak zou zijn. We hebben deze maand door omstandigheden maar 1 keer kunnen klussen. Wel 1 dag voor de eisprong, maar toch... We gaan het maar afwachten. Als het vandaag niet gebeurd ga ik morgen testen. Ben super regelmatig, dus dat durf ik wel aan.
Duimen jullie?

Groetjes, Kat

Hoi Kat,

Spannend zeg...hopen dat de red devils weg blijven....ik zal voor je
duimen, mijn NOD is 6 juli, heb ook nergens last van maar we zullen
zien.

Liefs Cindy

Hoi Kat,

Veel succes met afwachten in deze gekke spannende dagen!

Liefs Hallow

Hi Kat,

Spannend joh!!! Ik hoop het zo voor je! Ik hoop je dan ook snel te zien op het maartforum. Ik sta nu nog bij februari, maar het lijkt 1 maart te worden (lees ik in de boekjes).
Ook ik had bij de miskraam diverse klachten en ik moet zeggen dat ik nu bijna nergens last van heb. Ik heb wel hele grote, gevoelige tepels en ben vreselijk moe maar verder niets. Dat maakt me ook weer wat onzeker, maar ik voel me verder goed. Ben morgen 6 weken en vorige keer ging het mis bij 6 weken. Ik heb gelukkig 6 weken vrij (onderwijs) en ga volgende week 2 weken naar griekenland. Komt goed uit allemaal.
Wanneer ga je testen???

Hop snel wat te horen!!
Veel liefs
Cor

hoi kat,

inderdaad erg spannend allemaal!

ik wil je suc6 toewensen met wachten

en ik zal voor je

groetjes Naomie, 23jaar, 2ronde,nod 14 juli

Wat spannend allemaal, hoop dat er iets moois in je buik groeit!
Groetjes Mees

Heey Kat,
Ik voel met je mee hoor!
Spannend.......Sterkte gewenst met het wachten tot morgen!
Ik wens je een super positieve uitslag toe!

liefs, Essie

Terug
Bovenaan