Vandaag nod

A

Anoniem

Guest
Hoi

Vandaag mijn nod, maar vanochtend negatief getest met test van apotheek. Toch nog geen ongi te bemerken. Wat nu? Wanneer zouden jullie testen?

gr Carmen

he meid wat spannend ik las het net al bij mijn topic pfff....
ik zou over 2 dgn weer testen als er niks gekomen is.
Dat zeiden ze bij mijn eerste ook 3 jaar terug.
Op nod testte ik negatief en 2 dgn later   op advies weer getest en bingo raak!!!!!!!!!!

Spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maar o wat duren die 2 dgn lang....bij mij is het net toch begonnen de rd....
echt k.t....sorry...
ikwas 2dgn later zat nu dus weer op 30 dgn.
de afgelopen 2 mnd zat ik op 28 dgn daarvoor ook op 30 dgn.

dus ik ga nu maar weer uit van 30 dgn va deze cyclus.

sterkte!! ik hoop dat het raak is voor je!!!

liefs Elora

hoi santa carmen,

tsja, hte kan zijn dat je ongi nog doorzet, of dat je nog te weinig hormoon hebt aangemaakt waardoor je nog negatief test.
Afwachten dus, suc6 ermee.

Liefs janu, ronde 14, 2e kindje, morgen nod!  

Hoi Elora,

Zeker k.t voor je. Als het deze keer niet raak is, dan ga ik echt proberen om niet te veel ermee bezig te zijn, want ik word zo knetter van het wachten. Suc6 met de volgende ronde.
Als er niks komt, ga ik over 2 dagen weer testen. Heb dan weer sensitest in huis. Beter 's ochtends dan testen. Je hoort het nog.

Carmen

Hoi,

Spannend he?
Ik zou idd als je ongi niet doorzet over een dag of 2 nog een keer testen.
Bij onze eerste had ik getest toen ik een dag overtijd was en deze test was ook negatief toen heb ik 3 dagen later weer getest en deze was wel possitief.

Nu had ik gisteren mijn NOD, en er is nu nog niks te bekennen, maar vorige maand had ik ook een cycles van 30 dagen.
Mijn man vind het wel leuk als ik test als hij hij bij is, dus ik wacht tot vrijdag dan moet ik toch heel vroeg mijn bed uit, dus kunnen we mooi samen testen.

Nou succes met afwachten, en ik weet hoe moeilijk het is hoor.
Ik zal duimen voor je dat het raak is.

Groeten Saskia

Hoi dames,

Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik hoop dat bij jullie de nod ook uitblijft. We houden elkaar op de hoogte toch?

Carmen

Terug
Bovenaan