vandaag NOD

A

Anoniem

Guest
er is nog niks te bekennen en ik heb ook helemaal geen verschijnselen. tja beetje moe en zie wat bleek en stijf in mijn rug maar das normaal als ik ongi worden moet ook zo. dus ik weet het niet meer, we wachten gewoon af.

jammer ik had mijn banner hier willen plaatsen maar weet niet hoe dat moet, staat al wel op mijn pc

He meis,
Nou hier ook nog steeds niets hoor!!
Wat een spanning zeg niet normaal.
kus

ook hier is tot op heden nog niks te zien!!!!!
ik vind het wel spannend maar ik denk dat ik vanavond of vannnacht ongi word. ik ben stijf in de rug en buikkrampen   en darmkrampen en die heb ik ook als ik ongi worden moet.
helaas. maar als ik het morgen nog niet ben ga ik donderdag testen.
ooooooo wat spannend allemaal.

houd je me op de hoogte???

Hai,
Spannend! ik hou je op de hoogte, jij mij ook?
Hier ook nu nog steeds niet pfffff

Ik ga duimen voor je!

hee wij2

ok tot op heden nog geen rode duivels.   toen ik in bed lag dacht ik iets te voelen vloeien. dus ik had met er al op ingesteld ok in ben ongi. dus naar de wc. en nee hoor helemaal niks te zien. wat raar allemaal he. ik voel vanalles in mijn buik maar verder helemaal geen zwangerschapsverschijnselen.
ik hoop dat ik morgen mag testen. wanneer ga jij testen???

liefs wilma

hoi Wilma,

bedankt voor je berichtje.

We zitten dus zo ´n beetje in hetzelfde schuitje, spannend he?!

Ik ben na 12 maanden ook naar de HA geweest en die stuurde me gelukkig gelijk door naar de gyn, omdat ik al een paar maanden temeratuurde en ovulatietesten gebruikte en omdat ik al een keizersnee heb gehad en hij dacht dat ik meer kans had op verklevingen.

Ik heb inmiddels al een kijkoperatie gehad en alles zag er goed uit. Ook het zaad van mijn man was goed en ze hebben bloed geprikt waaruit bleek dat ik een goede eisprong had gehad.

Volgende week heb ik weer een afspraak bij de gyn. Ik hoop natuurlijk dat ik dan al zwanger ben!

Suc6 met afwachten en we houden elkaar op de hoogte!

Liefs Janu

leuk dat je ook hier komt kletsen.
ik zit er echt helemaal vol van. of dat nou zo goed is!!!!??????   ik heb de hele tijd ongipijntjes  aan de rechterkant   boven mijn schaambeen.
mijn gevoel zegt dat ik ongi word maar zo lang dat nog niet zover is houd ik hoop!!!!   rrrrr wat spannend allemaal.
morgen ga ik testen!!!

niet dus . ga helemaal niet testen. ben vanmiddag toch ongesteld geworden.
nou ga ik dus een afspraak maken bij de dokter. ik ga vanmiddag direct bellen
bah ik baal

Terug
Bovenaan